ІНСАЙТИ | Продуктивність 27 вересня 2023 р.

Як підвищити продуктивність на роботі, скориставшись законом Паркінсона

Ви коли-небудь відчували, що працюєте менш продуктивно, коли у вас є більше часу? Коли ви зайняті, важко залишатися зосередженим та ефективно планувати свою роботу, але відсутність планування та намагання виконувати кілька завдань зазвичай призводить до поганих результатів. Тож як досягти балансу і підвищити свою продуктивність? Одне з рішень пропонує Лучіана Паулізе (Luciana Paulise), коучка з лідерства в компанії Bravely. А саме — використовувати закон Паркінсона, який передбачає встановлення часових обмежень для ваших завдань.

Закон Паркінсона — одна з інтригуючих концепцій, яка може допомогти вам максимально ефективно використовувати свій час. Сформульований британським істориком і письменником Сирілом Норткотом Паркінсоном (Cyril Northcote Parkinson), цей закон передбачає, що «робота завжди заповнює весь відведений на неї час». Розуміючи і застосовуючи закон Паркінсона стратегічно, ви можете підвищити свою концентрацію і ефективність на роботі, що в кінцевому підсумку призведе до більшого успіху в кар’єрі.

Як підвищити продуктивність на роботі, скориставшись законом Паркінсона

Розуміння закону Паркінсона

Закон Паркінсона стверджує, що ми схильні використовувати весь час, доступний для виконання завдання, навіть якщо його можна було б зробити швидше. Це означає, що ми можемо відкладати важливу роботу на останню хвилину, тим самим викликаючи непотрібний стрес. Аналогічно, якщо у нас запланована зустріч тривалістю в годину, ми схильні використовувати всю годину, навіть якщо могли б закінчити її раніше. По суті, ми розширюємо обсяг роботи, щоб заповнити наявний час, особливо якщо ми перфекціоністи і постійно знаходимо нові деталі, над якими потрібно попрацювати. Це може призвести до того, що ми витрачаємо на завдання набагато більше часу, ніж потрібно.

Щоб уникнути цього, нам слід встановлювати реалістичні дедлайни, виходячи з того, скільки часу має зайняти виконання завдання, а не довільно ставити строки. Так наш мозок відчуває часовий тиск, що допомагає нам залишатися зосередженими і виконувати роботу більш ефективно. Отже, важливо зважити витрати і вигоди від того, щоб приділити певну кількість часу виконанню завдання, а потім відповідно до цього визначати термін виконання.

Як використати закон Паркінсона собі на користь

1. Встановіть жорсткі дедлайни

Щоб побороти природну схильність до прокрастинації, встановлюйте для себе коротші та реалістичніші дедлайни. Роблячи це, ви побачите, що ваша зосередженість і продуктивність зростають, коли ви прагнете вкластися в ці жорсткі часові рамки.

2. Спробуйте тайм-боксинг

Закон Паркінсона можна ефективно застосовувати шляхом тайм-боксингу. Виділіть конкретні часові проміжки для кожного завдання у вашому списку справ, забезпечуючи виконання роботи у визначений час. Це заохочує відчуття терміновості та допомагає вам не відставати від графіка. Використовуйте програми для управління завданнями, які допоможуть вам створити розпорядок дня для визначення пріоритетності справ і виділення певних часових блоків для кожного виду діяльності.

3. Визначайте пріоритетність завдань

Не всі завдання однакові. Розставляйте пріоритети за важливістю та дедлайнами. Спочатку зосередьтеся на першочергових завданнях, застосовуючи закон Паркінсона для їх ефективного виконання. Такий підхід гарантує, що важлива робота не буде відкладена на останню хвилину.

4. Усуньте відволікаючі фактори

Закон Паркінсона найкраще працює, коли ви можете повністю сконцентруватися на своїх завданнях. Мінімізуйте відволікаючі фактори у своєму робочому просторі, вимкніть непотрібні сповіщення та створіть сприятливе середовище для зосередженої роботи.

5. Розбивайте завдання на менші кроки

Великі, лякаючі проєкти можуть бути непосильними, що призводить до прокрастинації. Розділіть свої завдання на менші, більш керовані кроки і виділіть час на виконання кожного з них. Це не тільки зробить роботу менш складною, але й допоможе вам дотримуватися закону Паркінсона.

6. Рефлексуйте та вдосконалюйтесь

Регулярно переглядайте свій прогрес. Оцінюйте, чи дотримуєтесь ви розподілу часу та дедлайнів. За потреби коригуйте свій графік, щоб доопрацювати стратегію продуктивності. Планування вранці того, що ви будете робити протягом дня, може бути корисною звичкою, яка допоможе вам краще керувати своїм порядком денним відповідно до ваших пріоритетів і наявності часу.

Використання інструменту управління завданнями в поєднанні із законом Паркінсона може допомогти вам краще контролювати свій робочий день, уникати прокрастинації та встановлювати реалістичні дедлайни. Спробуйте використовувати додатки, які інтегрують функції відстеження часу та аналітики, щоб допомогти вам визначити, на що ви витрачаєте свій час.

Використання закону Паркінсона може змінити правила гри, підвищивши вашу зосередженість і продуктивність на роботі, а також зменшивши прокрастинацію. Головне — встановлювати реалістичні дедлайни, визначати пріоритетність завдань і мінімізувати відволікаючі фактори, щоб оптимізувати свій час і виконувати більше задач за менший проміжок часу. Важливо зазначити, що закон Паркінсона — це інструмент для підвищення ефективності, а не для швидкого виконання завдань. Якщо застосовувати його методично, він може допомогти вам досягти успіху в кар’єрі, максимізуючи вашу продуктивність і даючи змогу легко досягати поставлених цілей.

Ілюстрація: hive.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Великий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздівВеликий потенціал. Припиніть гонитву за успіхом і отримайте більше щастя й гараздів
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)