РЕЦЕНЗІЇ | Нові книги 10 липня 2023 р.

Шість книг, які зроблять вас кращим оратором, лідером і мислителем

Аліса Кон (Alisa Cohn) — executive-коучка, яка працює з керівниками стартапів, співзасновниками та керівними командами — поділилась списком нових книг, які її зачепили. Теми в цьому списку стосуються комунікацій, мислення і лідерства. Вона сподівається, що ви знайдете в ньому щось цікаве — те, що освіжить ваше власне мислення та допоможе здобути нові навички.

Шість книг, які зроблять вас кращим оратором, лідером і мислителем

1. «Розмова на яєчній шкаралупі: м’які навички для важких розмов» (Сем Хорн)

Talking on Eggshells: Soft Skills for Hard Conversations by Sam Horn

Вміння вести бесіду — це неоспівана навичка в бізнесі. Але правда полягає в тому, що ваша здатність легко орієнтуватися в різних соціальних ситуаціях безпосередньо пов’язана з просуванням по кар’єрних сходах. Найдосвідченіші професіонали розвивають свої навички далеко за межами того, щоб просто навчитися працювати у великому офісі або починати розмову. Ваше професійне життя наповнене незручними моментами, дискомфортними сценаріями, а іноді й просто дивними речами.

У книзі «Talking on Eggshells» авторка бестселерів Сем Хорн пропонує детальний практичний посібник, який допоможе вам впоратися з будь-якою ситуацією. Вона представляє техніки, які ви можете використовувати для нейтралізації складних ситуацій, наприклад, коли хтось вас звинувачує, переслідує або бреше вам. Інші розділи стосуються того, як ви можете висловитися в потрібний момент, навіть коли вам зазвичай потрібен час на роздуми.

«Talking on Eggshells» — це ваш путівник, який навчить вас мислити самостійно, дарувати та отримувати пошану і, зрештою, бути такою людиною, якою ви хочете бути — навіть коли інші люди не такі.

2. «Благодать під тиском: лідерство під час змін і кризи» (Джон Балдоні)

Grace Under Pressure: Leading Through Change and Crisis by John Baldoni

Вміння володіти собою — один із найважливіших способів зберегти холоднокровність у вирі подій. У книзі «Grace Under Pressure» Джон Балдоні описує, що відбувається, коли ви як лідер відчуваєте загрозу, а потім пропонує набір інструментів, які допоможуть вам заспокоїтися. Він вчить, як впоратися з власними потребами, зберігаючи самовладання, щоб ви могли стабільно керувати. Це дозволить вам спілкуватися з іншими людьми співчутливо і проникливо, щоб люди бачили у вас піднесеного лідера. Акумулювання цих навичок і поглядів дозволяє вам чіткіше бачити майбутнє і робити складний вибір, захищаючи майбутнє ваших людей і вашої організації.

Якщо ви прагнете керувати з благодаттю та співчуттям, ця книга допоможе вам досягти цієї мети.

3. «Мислення досвіду: як змінити своє ставлення до зростання» (Тіффані Бова)

The Experience Mindset: Changing the Way You Think About Growth by Tiffani Bova

Маючи двадцятирічний досвід роботи дослідницею у Gartner, а також нинішню посаду головної євангелістки з питань зростання в Salesforce, Тіффані Бова володіє глибокими знаннями у сфері залучення співробітників. У книзі «The Experience Mindset» вона показує, як ви, як лідер, можете прийняти мислення досвіду — перспективу, яка посилює залученість співробітників, а також створює більшу лояльність клієнтів.

Використовуючи чіткі метрики, ця книга також демонструє кейси, що містять практичну дорожню карту того, як ви можете впровадити мислення досвіду у вашій компанії. Це допоможе вам досягати кращих результатів, а також надихати співробітників на найкращу роботу в їхньому житті.

4. «Бути людиною, керувати людьми: як поєднати людей і результативність» (Дженніфер Неш)

Be Human, Lead Human: How to Connect People and Performance by Dr. Jennifer Nash

Багато написано про розрив довіри між співробітниками та їхніми керівниками, що призводить до роз’єднаності, цинізму та вигорання. Працюючи executive-коучкою та консультанткою, докторка Дженніфер Неш понад двадцять років працювала з керівниками, допомагаючи їм визначити свій найкращий архетип лідера та розробляючи конкретні стратегії для його втілення в життя.

У книзі «Be Human, Lead Human» вона представляє кілька фреймворків людських навичок — таких як надихати та цінувати, — ділиться практичними стратегіями для їх реалізації, а далі показує, як ці людські навички призводять до видатних результатів. Ви також можете скористатися Індексом людського лідерства, аби дізнатися, наскільки добре (чи погано) ви керуєте для повного залучення своїх співробітників.

5. «Сейсмічний зсув у лідерстві: як процвітати в нову епоху зв’язків» (Мішель Джонстон)

The Seismic Shift in Leadership: How to Thrive in a New Era of Connection by Dr. Michelle Johnston

Ця книга — скарбниця особистих історій, які докторка Мішель Джонстон, почесна професорка бізнесу імені Кліфтона А. Морванта в Коледжі бізнесу Університету Лойоли в Новому Орлеані, зібрала на основі свого багаторічного досвіду коучингу та консультування широкого кола керівників великих і малих компаній. Концепції, які вона витягує з цих ситуацій, стосуються як тактичних питань — таких як володіння власним ритмом дня та ведення власного календаря, — так і більш філософських — таких як визначення власного лідерського стилю. Наскрізною лінією всіх цих історій є момент істини — ви неодмінно отримаєте інсайти і мотивацію до дій, спрямованих на покращення власного лідерства завдяки їм.

6. «VisuaLeadership: використання сили візуального мислення в лідерстві та житті» (Тодд Черч)

VisuaLeadership: Leveraging the Power of Visual Thinking in Leadership and in Life by Todd Cherches

Загальновідомо, що бізнес прискорюється. Темп змін ще ніколи не був таким шаленим, а кількість інформації, яку потрібно засвоїти, ніколи не була такою величезною. Це вимагає нового способу обробки інформації та її передачі. «VisuaLeadership» пропонує новий погляд на те, як мислити і спілкуватися, демонструючи конкретні інструменти, візуальні образи, метафори і ментальні моделі.

Ця книга допоможе вам вивчити абсолютно нову універсальну мову. Уявляючи нові моделі, ви зможете мислити по-новому, що допоможе вам стати кращим лідером і мислителем, здатним переосмислити і сформулювати переконливу візію та вести за собою людей до неї.

За матеріалами Forbes



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Правила всьогоПравила всього
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності
Усе замахало. Але надія єУсе замахало. Але надія є

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)