ТЕНДЕНЦІЇ | FMCG 2 серпня 2018 р.

Компанії FMCG вимушені будуть змінити поточні бізнес-моделі

За результатами шостого щорічного опитування 2018 Global Consumer Executive Top of the Mind, проведеного KPMG International та Форумом споживчих товарів (CGF), компанії у галузі споживчих товарів і роздрібної торгівлі вимушені будуть змінити поточні бізнес-моделі у найближчі два роки під тиском тривалого інноваційного прориву.

Компанії FMCG вимушені будуть змінити поточні бізнес-моделі Найбільше цю зміну вже відчули респонденти з Північної Америки, 37% СЕО погодилися з тим, що мають закрити магазини протягом наступних двох років. Натомість відбуватиметься збільшення продажів за допомогою власних каналів збуту. Цю думку поділяють рівною мірою респонденти Північної Америки, Європи і Латинської Америки.

Понад 65% керівників погодилися із тим, що їх організація сприяє розвитку культури інновацій та здійсненню інноваційного прориву, але 40% СЕО відзначили, що їх компанії не адаптуються успішно до змін.

У рамках дослідження також були визначені лідери цифрових перетворень та їх основні напрями зростання бізнесу та стратегічні інструменти для проведення таких змін:

  • Операційна ефективність: 76% опитаних лідерів вважають, що пріоритетність операційної ефективності становитиме пріоритет на найближчі 2 роки, випереджуючи питання управління та контролю, кадрів та культури, зростання доходів та трансформації бізнесу.

  • Разом з тим, майже 80% цифрових лідерів будуть пріоритезувати клієнтів, щоб збільшити дохід.

  • Створення інноваційного прориву: 88% лідерів погоджуються, що вони очолюють цифрове перетворення своєї галузі, а не чекають поки це зроблять конкуренти.

  • При цьому керівники компаній продемонстрували високу толерантність до ризику. Тільки 17% вважають, що інновації стримуються через побоювання ризику.

Потреба в радикальних трансформаціях не є унікальною для сектору споживчих товарів та роздрібної торгівлі. Відповідно до опитування CEO, що проводилося KPMG Global CEO Outlook 2018, 71% CEO налаштовані вести свої компанії через радикальну трансформацію своєї операційної моделі.

«Сьогоднішній ринок споживчих товарів і роздрібної торгівлі не в повній мірі охоплений революційними змінами, і керівники повинні прислухатися до ринку, дивитися за межі й зосередитися на змінах в їх бізнесі», — сказав Віллі Крух (Willy Kruh), глобальний керівник практики KPMG по роботі з клієнтами споживчого сектору та роздрібної торгівлі. «Все важче еквілібрувати між внутрішніми та зовнішніми тривалими проривними змінами, але і ті й інші є ключовим елементом для створення зорієнтованих на клієнта організацій, аби не залишитися позаду».

«Зміни у галузі споживчих товарів і роздрібної торгівлі відчуваються і в Україні. Споживачі стають більш вибагливими як до якості продукту, так і до рівня сервісу. Важливі усі аспекти взаємодії: омніканальність, якість та детальність інформації стосовно продуктів, терміни та зручність доставки, якість гарантійного обслуговування тощо. Задоволення цих потреб споживачів стає найважливішим завданням для українських компаній і безумовно вимагає докорінної трансформації внутрішніх бізнес-процесів, що є неможливим без інвестицій у новітні технології та інноваційні підходи у ведення бізнесу. Таким чином ми бачимо, що споживач починає керувати бізнесом», — вважає Сергій Гаспарян, партнер, керівник галузевої практики споживчого сектора KPMG в Україні.

За матеріалами прес-релізу KPMG.


    Довідка

    Глобальне опитування керівників галузі споживчих товарів (Global Consumer Executives Top Mind Survey) було проведено по телефону та онлайн у період з березня по квітень 2018 року. В опитуванні взяли участь 530 вищих керівників компаній, що мають головні офіси у 28 країнах та працюють у секторі харчових продуктів, напоїв та споживчих товарів, виробництва сектору роздрібної торгівлі. Річні доходи 87% компаній становлять щонайменше 500 мільйонів доларів США. Частка у продажах споживчих товарів компаній, що брали участь в опитуванні, становить понад 3.2 трильйони доларів США.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Самомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєтеСамомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєте
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)