ТЕНДЕНЦІЇ | Digital Marketing 30 січня 2020 р.

Чотири тренди, що змінюватимуть цифровий маркетинг у 2020-му

Протягом 2019-го року масштабність, впливовість та ефективність цифрового маркетингу поступально зростала. У 2020-му цей процес набиратиме нових обертів, — стверджують партнери компанії Prophet Фред Геєр (Fred Geyer) та Мет Зукер (Mat Zucker). У своїй статті вони аналізують чотири тренди, які матимуть на це найбільший вплив.

Чотири тренди, що змінюватимуть цифровий маркетинг у 2020-му

1. Прикладне застосування штучного інтелекту (AI)

2019-го штучний інтелект вийшов за межі царини, де володарювали науковці, та став елементом маркетингових платформ та платформ управління споживчим досвідом. Тепер, аби впевнено почувати себе на теренах AI, не обов’язково мати науковий ступень. Фактично 97% власників мобільних пристроїв використовують один або більше голосових асистентів, що функціонують на основі штучного інтелекту.

Netflix першою почала застосовувати штучний інтелект для прогнозування бажань передплатників, створивши стандарт для надання потокового контенту. Британська компанія Superdry, виробник готового одягу, використовує AI для персоналізації рекламних повідомлень. Чати такого типу, проектування споживчого досвіду, роботизовані СRM-системи — все це вказує на високий потенціал комерціалізації штучного інтелекту. Можна очікувати, що 2020-го основними ділянками комерціалізації AI стануть таргетинг, контент-маркетинг, персоналізація рекламних повідомлень, оптимізація витрат, надання рекомендацій щодо вибору продуктів.

2. SMarketing: інтеграція продажу і маркетингу

2019-го року на ринках B2B дедалі звичнішим ставав підхід SMarketing, у рамках якого інтегровано продаж і цифровий маркетинг. Ще один рушій еволюції цифрового маркетингу — це стратегія зорієнтованості на клієнтів, визначених як ключові (Account Based Marketing (ABM), «маркетинг ключових клієнтів»). В умовах, коли безупинне вдосконалення споживчого досвіду є нормою, суттєво підвищується значущість торгових працівників, які стають основними рушіями формування пулу потенційних клієнтів, генерування перехресних продажів та підвищення лояльності наявної клієнтської бази.

Такі потужні ABM-платформи, як Rollworks та DemandBase, дозволяють створити більш інтегрований та продуктивний процес продажу. У міру того як бар’єри, що традиційно розмежовували продаж і маркетинг, знижуються, а радіус дії підходу SMarketing розширюється, клієнти в будь-яку мить, коли їм це потрібно, отримують доступ до інформації щодо купівлі та сервіс в онлайні. У свою чергу, співробітники групи продажу можуть використовувати переваги цифрового маркетингу для того, аби підвищити власну виробничу продуктивність та приділити більше часу найважливішим для компанії клієнтам.

3. Спільноти за «оксамитовою стрічкою»

Спільноти спеціалістів, які відмежовувалися від решти світу, існували задовго до появи інтернету та соціальних платформ. Але зараз значущість «оксамитової стрічки» кардинально зросла, бо така «загорожа» дозволяє відмежуватися від ширшого всесвіту соціальних мереж, «інфікованого» брехнею, фейковими новинами та проявами ворожості.

Збільшення кількості «огороджених» груп LinkedIn вказує на рух у бік попереднього відбору членів спільнот. Зараз у LinkedIn є сотні спільнот (як-от Мережа керівників медичних закладів із 300 тис. членів), потенційні учасники яких мають отримати схвалення адміністратора групи. Для цього необхідно відповідати критеріям вступу, продемонструвати компетентність у відповідній сфері та надати релевантний контент, який спонукатиме членів спільноти взаємодіяти з тими, хто не належить до групи. В миті, коли «ворота» відкриваються (хоча би трохи), надзвичайно важливо вислухати, що є найважливішим для учасників таких груп.

4. Контекстуальна всеканальність

Цифровий маркетинг меншою мірою ґрунтується на тому, де ви були, і більшою — на тому, куди рухаєтеся. А споживчий контекст розширюється, охоплюючи інформацію, яку можна отримати, знаючи характеристики індивіда, коло його інтересів, місце перебування, час виконання певних дій. Канали еволюціонують і аналоговий простір інтегрується у цифровий мікс.

Традиційні магазини стають місцем спостереження за поведінкою споживачів та її прогнозування на основі технології розпізнавання облич, beacon-технологій та взаємодії із з’єднаними пристроями, що функціонують у даному середовищі.

Всі вищеописані «підривні» чинники, імовірно, матимуть значний вплив на розвиток цифрового маркетингу, оскільки вони йдуть врозріз із базовими парадигмами, на яких зараз ґрунтується чимала частка маркетингової діяльності. Компанії, які претендують на ринкове лідерство, мусять прийняти новий світ, де штучний інтелект — це не майбутнє, а теперішнє; де SMarketing змінює саму природу ролі маркетингу; де спільноти за «оксамитовою стрічкою» змушують переходити до зорієнтованості на цільові групи професіоналів і де у всеканальності інтегруються аналоговий і цифровий виміри.

За матеріалами "Four Digital Marketing Trends Poised to Disrupt in 2020", Prophet.

Ілюстрація: PCCW Solutions



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Мій бос — ідіотМій бос — ідіот

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)