ТЕНДЕНЦІЇ | Корпоративна культура 18 листопада 2020 р.

Глобальний звіт про культуру 2021 року

Поколіннєвий досвід співробітників, сучасне лідерство та інклюзивність на робочому місці — основні висновки 2021 Global Culture Report.

Компанія O.C. Tanner, глобальний лідер в області визнання співробітників і корпоративної культури, випустила глобальний звіт про культуру за 2021 рік. Уже третій рік у цьому звіті детально розглядаються питання своєчасної корпоративної культури і досвіду співробітників на основі даних, зібраних від більше 40 000 співробітників і керівників з 20 країн світу.

Глобальний звіт про культуру 2021 року

«2020 рік приніс серію економічних і соціальних потрясінь і кризу в охороні здоров’я, які пролили світло на організаційну культуру, виявивши як сильні, так і слабкі її сторони», — сказав Гері Бекстранд (Gary Beckstrand), віце-президент O.C. Tanner Institute. — «Організації з процвітаючою культурою пережили шторм набагато краще, ніж інші, але прямо зараз у організацій в усьому світі є стимул залишатися гнучкими, оскільки нинішня епоха невизначеності триватиме. Глобальний звіт про культуру 2021 року пропонує інсайти, що інформуватимуть організації, які корективи потрібно робити для успішного просування вперед, аби створити або підтримати відмінне місце для роботи».

У звіті, що відбиває події 2020 року, вказується, що організаціям варто відмовитися від нинішнього «нормального» на користь більш перспективного майбутнього. Дослідження підкреслює, що поверхневі програми різноманітності та інклюзивності можуть лише знизити юридичний ризик, не розвиваючи співробітників і не використовуючи їхніх унікальних перспектив. Звіт показує, як застарілі і знеособлені програми визнання співробітників не можуть досягти бажаного ефекту впливу на досвід і культуру, і як ініціативи поколінь призводять до зворотних результатів, підкреслюючи відмінності, а не схожості, кожної групи. Крім того, у звіті розкрито як відсутність традиційного лідерства, так і присутність сучасного; автократичні менеджери чіпляються за мертву філософію, яка завдає шкоди культурі і результатам бізнесу. В кінцевому рахунку, корпоративні слівця не допоможуть — щоб домогтися успіху, організації повинні підкріпити свої слова правильними діями і впровадити сучасні технології, які допоможуть співробітникам процвітати.

«Минулого року ми продовжували вивчати вплив того, як застарілі і розрізнені технології, програми, стратегії і лідерські філософії перешкоджають і надалі перешкоджатимуть індивідуальній та організаційній діяльності», — сказав д-р Александер Ловелл (Alexander Lovell), директор із досліджень і науці про дані в O.C. Tanner Institute. «Глобальний звіт про культуру 2021 року — це чіткий заклик до дії; співробітники очікують, що робоче місце буде насичено яскравими враженнями, де всі співробітники зможуть процвітати на роботі і відчувати себе залученими. Настав час організаціям прислухатися до цього заклику, інакше вони ризикують відстати».

Ключові висновки звіту:

  • Вплив COVID-19 на здобутки корпоративної культури:
    • Залученість: зниження на 11%;
    • Індекс підтримки споживача (Net Promoter): зниження на 6%;
    • Вигорання: збільшення на 15%;
    • Намір піти: зниження на 5%.
  • 87% співробітників говорять, що програма визнання в їх організації застаріла або використовується в якості замаскованої компенсації.
  • Тільки 44% співробітників вважають, що зусилля з різноманітності та інклюзивності їхньої організації здаються щирими, у той час як ще менше (34%) вважають, що вони ефективні.
  • Більше третини респондентів (35%) повідомляють, що їхня організація не достатньо стурбована рішенням внутрішньої проблеми дискримінації.
  • Організації зі здоровою культурою в 16 разів частіше утримують своїх працівників покоління Z.
  • Мілленіали найчастіше (53%) відчувають почуття зверхності і визнають, що вони підходять до справи інакше, ніж інші покоління, але вони також вважають, що їх підхід є кращим (52%). Так само вони визнають, що їм важко спілкуватися з колегами з інших поколінь (37%), але вважають, що стереотипи інших поколінь вірні (47%).
  • Майже третина респондентів (29%) повідомляють, що їхня організація перестала інвестувати в передові технології, а ще 31% — що існуючі технології важко використовувати.
  • Лише 17% сьогоднішніх керівників вважаються сучасними лідерами.


    Методологія дослідження

    O.C. Tanner Institute використовує різні методи дослідження для складання глобального звіту про культуру, включаючи інтерв’ю, фокус-групи, перехресні опитування і поздовжнє дослідження.

    Якісні результати були отримані в ході 12 фокус-груп і 77 інтерв’ю зі співробітниками та керівниками великих організацій. Кожна група представляла різні типи роботодавців, включаючи як приватні, так і державні організації.

    Кількісні результати були отримані в результаті онлайн-опитувань співробітників в Аргентині, Австралії, Бразилії, Канаді, Китаї, Франції, Німеччині, Гонконгу, Індії, Японії, Мексиці, Нідерландах, Філіппінах, Росії, Саудівській Аравії, Сінгапурі, Південній Африці, Південній Африці, Кореї, Об’єднаних Арабських Еміратах, Великобританії і США. Загальний розмір вибірки становить 40 175 співробітників у компаніях із більш ніж 500 співробітниками.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід
МікромайстерністьМікромайстерність

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)