ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 22 жовтня 2009 р.

Соціальні мережі — ризик для репутації компаній

Феноменальне зростання соціальних мереж перевернуло традиційні підходи до комунікації, обміну ідеями та інформацією між людьми. Можливість завжди бути на зв'язку не лише полегшила комунікацію, але й по суті стерла межу між професійним та особистим життям. І хоча відкритість нових інструментів пропонує сучасним спеціалістам чудові можливості — вона водночас ставить нові дилеми та виклики перед бізнесами, чиї бренди тепер стають куди більш вразливими, ніж раніше.

Опитування 2009 Ethics & Workplace Survey, проведене компанією Deloitte LLP, вказує на значний репутаційний ризик, пов'язаний із соціальними мережами. 74% респондентів дослідження важають, що ці інструменти можуть легко нашкодити репутації сайтів через такі мережі як Facebook, Twitter та YouTube.

Організації визнають можливість репутаційного ризику в контексті самовираження своїх співробітників. До тих пір, поки поведінка працівників в онлайні впливатиме на репутацію компаній та їх брендів, потрібно продовжувати досліджувати та виносити обговорення впливу соціальних мереж та інших інструментів на найвищий рівень.

Втім, результати дослідження показують, що лише 15% керівників піднімають питання репутаційного ризику, який створюється через онлайн-інструменти, під час нарад на найвищому рівні, хоча 58% із них погоджуються, що це достатньо вагоме питання, щоб його обговорювати на раді директорів.

При цьому лише 17% організацій займаються моніторингом та зниженням потенційних репутаційних ризиків, пов'язаних із діяльністю в соціальних мережах.

Разом з еволюцією носіїв інформації в Інтернеті, виникають все нові та нові думки та ідеї щодо подальшого їх використання. 60% керівників переконані, що вони "мають право знати", яким чином працівники відображають свою компанію в онлайні. Тоді як 53% підлеглих вважають, що їхня поведінка в онлайні жодним чином не стосується їхніх керівників і останні не мають жодного права втручатися у цю сферу. Приблизно третина зі співробітників, які активно користуються соціальними мережами, ніколи не задумувалася про те, що подумав би їхній керівник, якби побачив їхню публікацію чи відгук в Інтернеті.

Що ж залишається робити лідерам бізнесу?

Найпростіша відповідь — встановити чіткі правила та політики! Хоча з іншого боку дослідження виявило, що навіть чітке визначення правил поведінки в онлайні жодним чином не вплине на поведінку 50% працівників, які вважають Інтернет своєю територією і не планують впускати в неї своїх керівників.

Саме тому, мабуть, найбільш дієвим методом впливу на репутаційні ризики, які створюються через діяльність співробітників у Мережі, буде взаємодія через культурну складову компанії, її цінності та етику організації. Тільки поставивши наголос на ці фундаментальні аспекти можна досягнути успіху в даній сфері.

» Див. повний звіт — Deloitte LLP 2009 Ethics & Workplace Survey results (PDF, 1,21 MB)

За матеріалами "Social networking and reputational risk in the workplace", Deloitte LLP.
Підготував: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Синдром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєтеСиндром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєте
Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)