ТЕНДЕНЦІЇ | Прогноз 17 лютого 2010 р.

10 тенденцій, які чекають керівників у новому десятилітті

Друга декада XXI століття обіцяє бути надзвичайно динамічною і турбулентною для керівників корпорацій, переконані консультанти Healthy Companies International (HCI). "Виклики, з якими доводиться стикатися топ-менеджерам компаній продовжуватимуть наростати і інтенсифікуватися, — наголошує Стівен Паркер (Stephen Parker), комерційний директор HCI. — Зокрема, наше дослідження свідчить про розповсюджену непевність щодо майбутнього серед генеральних директорів".

Експерти HCI ідентифікували 10 основних тенденцій, які формуватимуть не найсприятливіше середовище для корпоративних лідерів.

  1. Мінливі ринки. Зважаючи на зростання непередбачуваності ринкових умов, генеральним директорам доведеться навчитися виживати і бути прибутковими у хаосі, не сподіваючись на можливість прогнозування та контролю.

  2. Обережні споживачі. Оскільки органічне зростання було порушене зменшенням впевненості серед споживачів та провалом кредитної системи — генеральним директорам доведеться повертатися до основ, фокусуючись на результативності.

  3. Цинічна публіка. Злість суспільства, викликана кризою, буде спрямована саме на тих людей, які володіють компаніями. І генеральні директори в цьому переліку одні з перших.

  4. Зниження лояльності. Генеральним директорам доведеться по-новому доносити до споживачів цінності своєї компанії, особливо, якщо ця компанія під час кризи різала свої витрати будь-якими способами, в тому числі й нехтуючи потребами/бажаннями споживачів.

  5. Глобальна конкуренція. Збільшення конкуренції за репутацію, клієнтів, гроші та таланти. Генеральним директорам доведеться навчитися виділяти свої компанії з натовпу подібних.

  6. Збільшення витрат. Особливо великі витрати компанії будуть здійснювати на підтримку здоров'я своїх співробітників.

  7. Страх майбутнього. Генеральним директорам потрібно буде навчитися боротися зі страхом, який виник серед їхніх споживачів у період кризи. По суті, їм доведеться по-новому створити візію кращого майбутнього.

  8. Постійний публічний нагляд. Підвищена підзвітність перед радою директорів та іншими регулювальними органами, генеральним директорам доведеться навчитися більш ефективно встановлювати взаємовигідні партнерства та стосунки.

  9. Миттєві глобальні комунікації. Використання блогів, соціальних мереж та інших онлайн-можливостей перестане бути перевагою і стане обов'язковим для виживання компанії. Соціальні медіа розноситимуть інформацію про компанію (незалежно від того, хорошу чи погану) за лічені секунди.

  10. Обмеження природніх ресурсів. Генеральним директорам потрібно буде багато працювати, щоб максимально ефективно використовувати природні ресурси.

За матеріалами "10 Trends to Test Executives in New Decade", Chief Learning Officer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)