ТЕНДЕНЦІЇ | Соціальні медіа 18 лютого 2014 р.

Соціальні стратегії 2014: план дій

Автор: Ольга Дубина

Згідно з даними Fast Company, 93% маркетологів використовують соціальні медіа для просування товарів та послуг, адже потенціал цього інструменту — майже безкінечний. Сьогодні складно собі уявити компанію, яка хоче процвітати, але яка не представлена у таких соціальних мережах, як Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram та Google+. Оптимізувавши свої соціальні канали, бізнес може активно залучати нових клієнтів та збільшувати лояльність існуючих. В 2014 році для збільшення свого впливу на користувачів компаніям будуть корисні наступні стратегії поведінки в соцмережах.

Соціальні стратегії 2014: план дій
Ілюстрація: Shutterstock
1. Складіть «план гри» та дотримуйтесь його. Визначте, скільки постів має публікуватись щодня. Спостерігайте за вашими конкурентами: як часто вони викладають інформацію та проводять опитування на своїх сторінках. Це дасть можливість визначити, який обсяг контенту варто публікувати щодня у кожній соціальній мережі. Ви маєте бути активними, але не надміру.

Корисним буде вести календар, у який вноситимуться усі тижневі активності і який буде доступний усім працівникам. Групувати записи у ньому варто по соціальним каналам. Крім того, завдяки такому плануванню ви зможете отримувати зворотній зв'язок співробітників ще до того, як опублікували новину у соцмережах.

2. Сприймайте кожен канал як окрему одиницю. Звісно, іноді буває корисно та навіть необхідно розповсюджувати певний контент по всіх мережах. Скажімо, новина про купівлю вашої компанії великою міжнародною організацією напевно з'явиться у всіх соцмережах. Однак навіть у цьому випадку цю інформацію варто подавати по-різному, адже кожен канал і його читачі вимагають свого підходу. Наприклад, аудиторія LinkedIn переважно бізнес-орієнтована і шукає не розважальний, а корисний, навчальний контент. А користувачі Instagram чекають на привабливі картинки.

3. Тримайте користувача в постійному фокусі. Якщо людин пише пост на вашій сторінці у Facebook, але не отримує відповіді — довіру втрачено. Не варто дивуватись, якщо споживач у такому випадку піде до вашого конкурента. Тому чітко і грамотно, навіть якщо не завжди вчасно, відповідати користувачам у соціальних мережах — необхідно.

На негативні коментарі також потрібно реагувати. Щоб робити це правильно і своєчасно, можна, наприклад, створити «бібліотеку», де фіксуватимуться усі скарги, які надходять до вас, та способи їх врегулювання, які використовувались у кожному випадку.

Варто також використовуйте своє почуття гумору та іноді робити клієнтам подарунки — для заохочення читачів ваших соціальних мереж.

4. Заохочуйте помилки. Звісно, усі можуть помилитись — і в соціальних медіа це теж нерідко трапляється. Якщо у своєму пості ви пропустили кому — не варто видаляти повідомлення, а потім публікувати його знову, без помилок. Ваші фоловери напевно це помітять.

Що ж стосується більш масштабних помилок, наприклад, якихось недоліків у продукті чи сервісі, то на них потрібно реагувати у соцмережах. Публікувати пости з вибаченнями, роз'яснювати, як буде виправлено цю помилку.

5. Аналізуйте дані та робіть висновки. Відстеження кількісних показників потребує лише декількох годин на місяць, проте може бути дуже корисним. Варто зосередитися лише на декількох з них, скажімо, кількість постів у всіх соціальних каналах, кількість фоловерів, переходи на сайт з соцмереж, кількість вподобаних та поширених сторінок. Майже усі ці дані можна відслідковувати зо допомогою безкоштовних сервісів, таких як bit.ly, Google Analytics, HootSuite.

Отриманими цифрами варто поділитися з відділами продажу та клієнтського сервісу. А ще буде корисно щомісяця зустрічатися з цими підрозділами та проводити мозкові штурми — щоб зрозуміти, куди варто спрямовувати зусилля.

За матеріалами "6 Social Media Marketing Strategies to Drastically Improve Your Efforts in 2014", WordStream.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі
В овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолатиВ овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолати
Можливо все!Можливо все!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)