ТЕНДЕНЦІЇ | Бізнес майбутнього 12 липня 2017 р.

До чого дійшов прогрес: 10 бізнес-трендів майбутнього

Джерело: K.Fund Media

Які професії зникнуть у найближчі 20 років, навіщо людям суперздібності і чому Facebook доживає кінця, — розповідає футуролог Андрій Длігач.

Андрій Длігач: 10 бізнес-трендів майбутнього На конференції iForum Андрій Длігач, генеральний директор консалтингової компанії Advanter Group, доктор економічних наук, стратег і футуролог, виступив із доповіддю «Бізнеси майбутнього на технологіях майбутнього». Вашій увазі пропонується 10 головних трендів, озвучених на виступі.

Життя з роботами. Роботи вже навчилися вчити один одного, нещодавно Google анонсував технологію навчання нейромереж нейромережами.

Білл Гейтс каже, що роботів і штучний інтелект потрібно оподатковувати, а люди мають займатися творчістю і відпочивати. Я з ним повністю згоден.

Відкритий бізнес. В майбутньому бізнеси базуватимуться на принципах відкритих даних, доступів і патентів. Найголовніше у відкритості те, що ви швидше привчаєте людей до тієї технології, яку просуваєте.

Клієнт як партнер. Co-Everything — головне слово переходу від сьогодення до майбутнього. Це співпраця і комунікація, партнерство замість продажів. На зміну h2h (human to human) або f2f (function to function, крос-функціональні продажі) приходить pWp — partner with partner — партнерська модель відносин. Модель, в якій ти більше не розглядаєш клієнта як контрагента, а ставишся до нього, як до партнера.

Новий роздріб. Уоррен Баффетт активно виходив з роздрібних продажів останні 10 років і зробив це. Amazon і Alibaba входять в роздріб, створюючи нові формати. У магазині майбутнього людина не буде бігати годинами в пошуках потрібних товарів, вона сяде в центр на зручному дивані, а навколо неї будуть розгортатися кухонні меблі, ТВ зі звуком, продукти харчування з рецептами, модні наряди.

Магазини майбутнього — це шоуруми, у яких добре знають про емоції клієнта, підлаштовують свій асортимент під його настрій і готовність купити товар. Інший роздріб визначатиме ландшафт роздробу в офлайні, а не тільки в онлайні.

Віртуальна держава. Facebook своє відживає. Коли в ньому з’являються однокласники і батьки, — діти йдуть. Куди вони йдуть, поки невідомо — немає тієї платформи. Після Facebook буде простір іншого типу — у вигляді віртуальної держави, у якій наш статус буде значити набагато більше, ніж статус в реальному світі.

Унікальність і персоніфікація. Тренд на стандартизацію закінчується: всі втомилися ходити з однаковими iPhone, вони хочуть виділятися, відрізнятися від інших.

Масова персоніфікація повністю змінює ландшафт виробництва, робить його «на вимогу» і переносить у місце перебування людини

Нові професії. 80% професій помруть у найближчі 20 років. Деякі зникнуть, такі як бухгалтер і далекобійник, інші повністю трансформуються, такі як викладачі та маркетологи. Чим ми займатимемося — велике питання. У будь-якому випадку в світі персоніфікованого виробництва і сервісів, що працюють на штучному інтелекті, головними напрямками для визначення наших професій стануть творчість, освіта і наука.

Smart-простори. У майбутньому бізнеси будуть побудовані не тільки за принципом інтелектуалізації простору (щоб включити світло в будинку, досить плеснути в долоні). Інтелектуальний будинок майбутнього — той, що передбачає твої бажання, орієнтуючись на емоції; він приготує їжу, підготує простір і підбере музику відповідно до настрою людини.

Розумна оплата. Ресторани будуть брати з клієнта гроші, залежно від кількості засвоєних калорій, а не спожитих.

Калорія, яка дала щастя, повинна коштувати більше, ніж калорія, яка не пішла на користь

Відповідно, якщо рівень щастя клієнта підвищився у результаті відвідин ресторану, то з його картки спишуть більше грошей, а не навпаки.

Супергеройські «примочки». Тематичні розширення можливостей людини — те, що стає завданням на найближчі п’ять років у тестуванні, а через п’ять років люди самі програмуватимуть свої розширення. Наприклад, у мене є персональний молекулярний аналізатор, і я можу перевірити, з чого зроблені продукти в магазині або ресторані. Такий чіп має бути вбудований в око, так зручніше. Всі ці «примочки» (зір, сила, реакція, обробка вхідних даних) тільки розвиваються, але у близькому майбутньому бізнеси будуть орієнтовані на розширення можливостей людини.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Синдром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєтеСиндром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєте
Не тупи. Працюй над собою, прокачуй свою крутість і отримай життя, про яке мрієш!Не тупи. Працюй над собою, прокачуй свою крутість і отримай життя, про яке мрієш!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)