«Включений» менеджер

Включений менеджер Бути менеджером – зовсім не просто. Вам потрібно підтримувати зв’язок з працівниками, розставляти пріоритети, справлятися з перевантаженнями, бути в курсі всього, що стосується вашої сфери і вашої команії… А це, в свою чергу, передбачає необхідність бути “включеним” (plugged in). І попри усталений стереотип, йдеться далеко не тільки про технологічний аспект “включеності” (мобільні технології, сучасні медіа тощо).

Читати далі →

Коли «мотивація» не спрацьовує

Коли мотивація не спрацьовує Компанії витрачають величезну кількість енергії, а іноді й чималі кошти на розвиток мотивації персоналу. Але серед людей, які легко надихаються роботою і в стані “ейфорії” здатні демонструвати небачені показники ефективності, завжди трапляються ті, для яких, схоже, не існує поняття “стимул” та “мотивація”. Їх ніщо не надихає, а необхідність виконати ту чи іншу роботу викликає лише відразу.

Читати далі →

Десять «золотих правил бізнесу», які варто ігнорувати під час кризи

Десять «золотих правил бізнесу», які варто ігнорувати під час кризиЯк загальновідомо, вивчати досвід інших важливо і корисно. Але деякі передові рішення виявляються доволі короткозорими і просто шкодять бізнесу. Пол Шпігельман (Paul Spiegelman), керівник компанії Beryl, яка розвивалася і росла навіть у кризу, розповідає на сторінках журналу Inc. про десять правил, які він проігнорував у роки рецесії.

Читати далі →

Наш щоденний Перл-Харбор

Наш щоденний Перл-ХарборДуже скоро, 7 грудня, виповниться 70 років з дня нападу японської авіації на Перл-Харбор. Хотілося б пригадати цю історію сьогодні з наступної причини. Вважається, що в цій битві американці потерпіли поразку не технологій, а системи. І ось чому.

Читати далі →

Які компанії мають право на помилку?

Які компанії мають право на помилку? Будь-яка компанія час від часу помиляється. Хтось із клієнтів отримує неякісний товар, а хтось стикається з неідеальним сервісом. Втім, помилки деяких компаній сприймаються як доказ того, що довіряти їм більше не можна, а помилки інших сприймаються, як прикра випадковість чи разовий “збій” в роботі компанії і не погіршують ставлення клієнтів до компанії.

Читати далі →

Краще знищити зайві документи, ніж знищувати хороших співробітників

Краще знищити зайві документи, ніж знищувати хороших співробітниківУ більшості випадків, якщо не завжди, люди віддані своїй справі, кмітливі й готові трудитися з повною віддачею. А погані показники діяльності компанії або підрозділу часто обумовлені чимось іншим, – стверджує Джеффрі Фокс (Jeffrey J. Fox) у своїй книзі «Як стати першокласним керівником. Правила залучення й утримання найкращих фахівців» (How to Become a Great Boss: The Rules for Getting and Keeping the Best Employees).

Читати далі →

А ви впевнені, що знаєте реальні мотиви своїх співробітників?

реальні мотиви співробітників Можливо, одним із найскладніших завдань лідера є необхідність знати мотиви співробітників. Чи кожен в команді виконує свою роботу, керуючись однаковими мотивами? Чи може керівник покластися на підлеглих у скрутній для компанії ситуації? Чи співпадають накази формального менеджера з наказами “внутрішнього боса”, який живе у кожному співробітнику? Відповіді на ці непрості завдання спробував дати Вейн Турмел (Wayne Turmel) у своїй публікації на Management Issues.

Читати далі →