15-річний український геній розкриє вам секрети бізнес-успіху!

15-річний геній розкриє вам секрети бізнес-успіху!У вас проблеми в бізнесі? Криза не дає вам спокійно спати, кардинально відбиваючись на звичному укладі життя? Не засмучуйтесь! До вас поспішає на допомогу молодий власник компанії й найперспективніший бізнес-тренер країни. Знайомтеся – геній Віктор Горд, 15 років…

Читати далі →

10 виправдань власної ліні

10 виправдань власної лініЯк завжди дотепний Раджеш Сетті (Rajesh Setty) у своєму блозі Life Beyond Code ділиться переліком 10-ти виправдань власної ліні. Скориставшись будь-яким із них ви потенційно зможете виправдати свою бездіяльність. І навпаки – якщо ви хочете рухатися вперед і досягати успіху – ніколи не користуйтесь цими порадами.

Читати далі →

Книжковий кайдзен або Як ви обираєте корисні книжки?

Книжковий кайдзен або Як ви обираєте корисні книжки?Нещодавно на тренінгу з питань особистої ефективності менеджера, який я проводив у Харкові, у нас спалахнула дискусія: “Які є ефективні (та недорогі, як на період кризи) інструменти для підвищення власного управлінського рівня, іншими словами інструменти самоосвіти?”

Читати далі →

Народження імені: Hilton

Народження імені: HiltonКонрад Хілтон, власник із 1919-го року готелю в Чикаго, щасливо уник розорення, яке спіткало багатьох під час Великої депресії 1929-1933 років. Крім того, він за сміховинну ціну скуповував готелі в збанкрутілих власників. Незабаром він став власником мережі готелів, однаково обладнаних відповідно до того рівня обслуговування, до якого звикли американські бізнесмени.

Читати далі →

Ім’я революції у маркетингу з використанням соціальних медіа – skittles

Ім'я революції у маркетингу з використанням соціальних медіа - skittlesВи любите цукерки skittles? А випадково не заходили останніми днями на сайт skittles.com? Якщо ні, то цілком імовірно, що Ви втратили можливість побачити народження нового типу просування компанією свого продукту. З повним, органічним і багатогранним застосуванням засобів соціальних медіа. Компанія Mars, виробник skittles, зробила крок, який за лічені дні дозволив їй привернути увагу FOXNews, Advertising Age, CNN, Los Angeles Times, та інших передових медіа. І при цьому цей крок обійшовся компанії надзвичайно дешево. Що ж було зроблено?

Читати далі →

Секрети успіху в 8 словах за 3 хвилини

Секрети успіху в 8 словах за 3 хвилиниВиступ Річарда Джона (Richard St. John) – своєрідна вибірка найкращих ідей, з якими він зазвичай виступає перед студентами вищих навчальних закладів. Як говорить сам Річард: “Це насправді двохгодинна презентація, яку я скоротив до трьох хвилин”.

Читати далі →

“Гарячі” гроші – наш порятунок?

Гарячі гроші - наш порятунок?Зараз економісти та бізнес-гуру ламають голову над проблемою оздоровлення світової фінансової системи й пропонують безліч рецептів. Дієвість багатьох із них під великим питанням. А деякі – доволі екстравагантні. Один із таких нетрадиційних рецептів – концепція “вільних грошей” германо-аргентинського комерсанта Сільвіо Гезелля (Sil’vio Gezell). До речі, вона дуже успішно була реалізована на практиці. Саме цій концепції була присвячена цікава стаття, що нещодавно вийшла у журналі “Компаньон”.

Читати далі →

Чому помирають стартапи?

Чому помирають стартапи?“Кілька років тому я працював над сервісом, який мав на меті забезпечити зручні он-лайн перемови між людьми у різних куточках світу. Тобто по суті це був чат, – пише автор блогу Geeks in Boston Шаймон Рура (Shimon Rura). – Разом з іншими розробниками ми були переконані, що відразу після запуску тисячі користувачів кинуться на наші ресурси і переповнять їх. Тому ми багато працювали над забезпеченням надійності та стабільності навіть при дуже великих навантаженнях. Чи варто говорити, що наш сервіс так ніколи й не здобув популярності. На нього ніколи не заходили ті тисячі користувачів, про яких ми мріяли!”

Читати далі →

Маркетинг – це погано?

Маркетинг – це погано?Маркетинг працює.
За умови витрат часу і грошей (професійно), можна розповісти історію, яка розповсюджується, впливає на людей і змінює їхню поведінку. Маркетинг може змусити людей купувати щось таке, чого вони б не купили за інших умов, голосувати за людей, яких без маркетингу ніхто б не знав, і підтримувати організації, які були б зовсім невідомими самі по собі.

Читати далі →