Блогерам слід навчитися “тримати язика за зубами”…

Звісно, “язик” тут вжито радше в переносному значенні, адже основним інструментом блогера є комп’ютерна клавіатура. Але суть від того не змінюється. Дослідження, проведене у Великобританії вказало на те, що третина блогерів ризикують своєю робочою посадою, розміщуючи у всесвітній мережі шкідливу чи навіть нищівну для роботодавця інформацію, пише BBC.co.uk.

Читати далі →

Конкуренти воліють “селитися” по сусідству

Бізнес-школи Stern School of Business Університету Нью-Йорку та Smith School of Business Університету Меріленда провели досить цікаве дослідження: якими принципами керувалися американські компанії, що відкривали нові офіси та виробництва в період з 1985-го по 1994-ий роки.

Читати далі →

Результати 1-го етапу 1-го туру змагання з менеджменту GMC-2007

„Вітаю, дорогі колеги. Сталося те, що мало статися – ми лідери групи”! Саме такими словами керівник команди Creative Management.com.ua привітав своїх колег. Але про все по черзі. Як вже встигли здогадатися ті, хто слідкує за перебігом конкурсу Global Management Challenge 2007, а зокрема – успіхами команди від Management.com.ua – закінчився перший етап першого туру конкурсу. У вівторок учасникам було запропоновано заповнити звітові форми, а вже у середу вранці вони отримали результати перших своїх осмислених кроків.

Читати далі →

Знову почалася війна за таланти?

У своєму блозі „Пристрасть, Люди та Принципи” (Passion, People and Principles) Девід Мейстер (David Maister) розповідає про враження, які отримав від прочитання статті, опублікованої на сайті Гарвардської бізнес-школи. У статті йдеться про те, що війна за таланти починається з новою силою (цікаво, а вона колись закінчувалася?) та пропонується п’ять тенденцій, пов’язаних із нею (деякі із цих фактів звучать дуже сумнівно):

Читати далі →

Google: рефератам – бій!

Послуги з написання рефератів, курсових і дипломних робіт на замовлення тепер прирівняні до проституції, продажу зброї, наркотиків і тютюну, виготовленню підроблених документів і шарлатанству. Так, всі ці теми раніше були заборонені в системі контекстної реклами Google, повідомляє “Вебпланета” з посиланням на BBC.

Читати далі →

GMC 2007 стартував! Перший тур змагання

Перший тур Global Management Challenge 2007 розпочався у вівторок 22 травня. Вже у п’ятницю 25 травня відбувся закономірний збір команди „Creative Management.com.ua”. Від загальних організаційних питань, учасники доволі швидко перейшли до обговорення стратегії компанії. Команда отримала на руки початкові умови для розвитку бізнесу. Фактично, кожна з команд (яких у групі 7) отримала на руки 5 управлінських звітів про діяльність компанії, якою їй і доведеться керувати протягом подальшого періоду.

Читати далі →

Запитайте Google: «Що мені робити завтра?»

Амбіції Google по збільшенню бази персональної інформації настільки великі, що незабаром наступить той день, коли пошукова система зможе радити людям, де їм краще працювати і як їм краще відпочивати. Як говорить керівник компанії Ерік Шмідт, розширення збору персональних даних було ключовим для Google й у компанії вірять, що логічним продовженням цього шляху буде упорядкування інформації у всесвітньому обсязі, повідомляє The Financial Times.

Читати далі →

Найпростіший спосіб змусити дивитися рекламу – просто заплатити за це!

За інформацією CNNMoney, невеличка компанія BrightSpot Media, уклала доволі дивний контракт із кіногігантом Blockbuster, завдяки чому отримала доволі дієвий інструмент для роботи з рекламною аудиторією. Відтепер клієнти Blockbuster матимуть змогу отримати безкоштовні диски DVD, якщо вони подивляться рекламні ролики на сайті BrightSpot, а після цього дадуть правильні відповіді на запитання, які стосуються змісту роликів.

Читати далі →

“Швидкоплинний” перегляд реклами та її… позитивне сприйняття

Виявляється, що уривчастий і неуважний перегляд реклами може позитивно впливати на зміну споживчих звичок покупців. Саме це стверджують автори нового дослідження, присвяченого подібному “швидкоплинному” перегляду реклами, та особливо – перегляду рекламних банерів у Мережі. Уривки з цього дослідження приводить MediaRevolution з посиланням на Science Daily.

Читати далі →