Чотири «C» досконалості творчої ідеї

Чотири «C» досконалості творчої ідеїБудь-яке творче починання – фільм, п’єса, роман, картина або що-небудь інше в цьому роді – буде досконалим, тільки якщо воно володіє чотирма якостями, так званими чотирма “C” – Clarity, Content, Creativity, Craft – стверджує Сем Харрісон (Sam Harrison), автор бізнес-бестселера “Продай свою ідею” (Idea Selling).

1. Чіткість (Clarity)
Справжній художник точно знає, яку ідею він прагне донести до глядачів, і яким би не був його твір, це очевидно з першого погляду.

2. Зміст (Content)
Чіткий зміст є доказом того, що твір із самого початку був ретельно продуманий автором.

3. Креативність (Creativity)
Оригінальність і художня цінність твору.

4. Професійна майстерність (Craft)
Обриси, форми, плавність ліній або думок та інші прояви професіоналізму творця.

Треба визнати, що багато цікавих і вартих уваги творів мистецтва та інші результати людської праці й розуму володіють двома-трьома з перерахованих вище “C”. Але для того, щоб твір був досконалим, їх повинно бути чотири. Оцінюючи нові ідеї, скористайтеся критерієм чотирьох “C”.

MUST READ:  Креативність чи інновації?

– Чи задовольняє ідея конкретні потреби клієнта; чи вирішує вона ту або іншу проблему?
– Наскільки глибоким є її зміст?
– Вона оригінальна, креативна?
– Наскільки великою є її творча цінність для вашої аудиторії?
– Наскільки професійно вона пророблена?

Якщо ви відповіли ствердно на всі питання, виходить, ваша ідея досконала. Якщо ж, відповідаючи хоча б на одне з них, ви не можете із упевненістю сказати “так”, значить вона потребує подальшої доробки.

Бізнес-цитатник – найкращі ідеї з бізнес-книжок.