Неймовірна історія… повітряно-бульбашкової плівки

Американець Альфред Філдінг (Alfred Fielding) і швед Марк Шаван (Marc Chavannes) і гадки не мали винаходити пакувальний матеріал. І тим більше не думали вони створювати порятунок від стресу для дітей та офісних працівників. Вони винаходили… шпалери.

У 1957-му році в гаражі містечка Хоторн (Нью-Джерсі), ця ідея здавалася цілком реальною. Тоді дійсно була тенденція до використання над-модернових матеріалів в оформленні інтер’єрів.

На спеціально винайденому для цього верстаку вони склеїли дві душових фіранки так, щоб між ними залишилися бульбашки повітря, нанесли все це на паперову основу — і почали продавати.

Але виявилося, що нові шпалери нікому не були потрібні…

Мабуть, знайомі Філдінга і Шавана вже тоді почали сміятися над ними. Здавалося б — саме час піти інженерами на який-небудь завод корпорації Форда і взятися за рутинне поліпшення аеродинаміки капота на 3%… але винахідники замість цього придумали нове застосування для своєї плівки.

MUST READ:  Перша фабрика інновацій Томаса Едісона

Тепер нею пропонувалося покривати теплиці.

Плівка ця, варто визнати, дійсно добре теплоізолюється — адже в ній утримується повітря. Однак матеріал і тут не став у нагоді — справа в тім, що під впливом сонця і дощів плівка дуже швидко «видихалася». В результаті і за цим призначенням її теж ніхто не купував.

Цілком ймовірно, що з цього часу знайомі інженерів вже просто реготали у них за спинами.

Але через три роки пошуків призначення плівки сталося щось, що стерло усмішки з їхніх облич. Менеджери IBM — головного технологічного гіганта і двигуна прогресу того часу — раптом зрозуміли, що насправді винайшли Філдінг і Шаган.

І заснована винахідниками компанія Sealed Air злетіла. Річний оборот незабаром сягнув неймовірних на той час 4 млрд доларів.

А плівка з тих пір так і використовується для упаковки техніки, крихких предметів і всього того, що до цього обкладали м’ятими газетами і мало не пересипали тирсою, щоб не розбити в процесі транспортування.

MUST READ:  Послуги для клієнта, який жадає легкого життя

* * *

Чи є мораль у цієї історії? Звичайно. Ваша ідея може здаватися божевільною. Над нею навіть можуть сміятися. Чудово. Тим більше буде здивування, коли ваша ідея вистрілить. А вона може вистрілити — поки ви не здалися.

За матеріалами “Дикастер”