ІНТЕРВ'Ю | Lenny Mendonca 11 листопада 2011 р.

Інтерв'ю з Ленні Мендонца, керівником McKinsey

Довгострокова успішність бізнесу частково залежить від його здатності адаптуватися до змін у суспільстві. При цьому довгострокова успішність суспільства залежить від здатності бізнесу залишатися конкурентним, створювати робочі місця та відігравати конструктивну роль у місцевих спільнотах. Цей "контракт" між бізнесом та суспільством постійно еволюціонує, стверджує Ленні Мендонца (Lenny Mendonca), керівник McKinsey & Company.

"З точки зору довгострокової перспективи бізнес зацікавлений у тому, щоб суспільство, в якому він працює, залишалося функціональним та успішним", — пояснює він. В короткому інтерв'ю, яке пропонується вашій увазі, Мендонца ділиться своїми думками щодо зростання очікувань від бізнесу та його ролі у формуванні суспільства.

Ленні Мендонца (Lenny Mendonca)
Ленні Мендонца
(Lenny Mendonca)
З.: Розкажіть, будь-ласка, про поточний стан справ у державному та приватному секторах?

В.: На мою думку, сьогодні ще більш важливо, щоб бізнеси брали на себе активну роль, ніж це було протягом кількох останніх десятиліть. Таке вже траплялося раніше і дозволяло вирішити складні глобальні проблеми. А оскільки сьогодні ми зіткнулися з дуже серйозними проблемами в економіці, то в найкращих інтересах бізнесу вирішити ці проблеми.

З.: Чи розуміють бізнес-лідери важливість таких підходів?

В.: На мою думку, більшість лідерів бізнесу чудово розуміють та допомагають своїм спільнотам справлятися з різними викликами. На жаль, часто виходить так, що державна влада не поспішає вступати в подібні дискусії, навіть якщо бізнес повністю готовий до цього. Влада має свої інтереси, а політики мають свої персональні інтереси, тому провідним бізнесам часто доводиться докладати всіх зусиль для того, щоб спонукати дискусію між владою та бізнесом.

З.: Чи означає це, що Ви вважаєте бізнес каталізатором взаємодії між двома сторонами?

В.: Я вважаю, що провідні професійні бізнесмени, до яких входять і консультанти, не лише є частиною суспільної моделі бізнес-лідерства, але й повинні підтримувати взаємодію. Компанія McKinsey, наприклад, активно залучається у цей процес.

З.: На Вашу думку, чи зможе цей процес стати основним драйвером бізнесу?

В.: Я не впевнений, що компанії повинні сприймати це як єдиний драйвер бізнесу чи тим більше — джерело для генерування прибутку. Але в чому я впевнений, то це в тому, що створення привабливого бізнес-середовища та глобального економічного середовища в інтересах всіх учасників цього процесу.

З.: Наскільки оптимістично Ви оцінюєте перспективи цього процесу?

В.: Я сказав би, що ми досить реалістично оцінюємо короткострокові перспективи. Наразі нам доводиться працювати в байдужому політичному середовищі практично без будь-якої підтримки з боку держави. Але якщо дивитися в довгостроковому розрізі, то наші перспективи виглядають цілком оптимістично і залежать тільки від того, чи захочуть лідери здійснювати конкретні дії для покращення.

За матеріалами "One on One with McKinsey's Lenny Mendonca", Consulting Magazine
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Правила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдомаПравила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдома
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)