ТЕНДЕНЦІЇ | HR 30 вересня 2020 р.

HR-фахівець майбутнього: ключові тенденції і якості

Джерело: Everest

Як буде виглядати рекрутер у 2030 році? Експерти вважають, що в майбутньому HR-фахівці будуть не дуже відрізнятися від тих, хто працює з персоналом в даний час.

HR-фахівець майбутнього: ключові тенденції і якості

Використання штучного інтелекту і хмарних технологій для курирування аналітики кандидатів вже стає звичною реальністю. Однак будь-яка нова технологічна тенденція повинна поєднуватися з акцентом на підвищення кваліфікації та перепідготовку співробітників відділу роботи з персоналом, оскільки повністю замінити людину при спілкуванні з іншими людьми машина не в змозі.

Інтернет-видання HR Dive виділило п’ять основних тенденцій HR-сектора, безпосередньо пов’язаних з інноваційними технологіями та AI.

1. Стратегічне значення HR

Партнер компанії EY і фахівець з консультаційних послуг у регіоні Північної і Південної Америки Кім Біллетер (Kim Billeter) повідомила, що трансформація HR-сектора неминуча і вона вже почалася. Фахівці з підбору персоналу будуть вкрай важливі для загальної стратегії компанії, а правильна робота рекрутера сприяє залученню нових талантів, збереженню і примноженню інтелектуального потенціалу компанії. Механічне виконання обов’язків HR — це, на думку експерта, шлях в нікуди. HR-менеджер повинен володіти навичками комунікації та управління, особливим талантом для залучення необхідних для компанії людей.

За прогнозами Біллетер, набір персоналу буде «в основному здійснюватися внутрішніми командами», але в компанії також будуть працювати зовнішні рекрутери, які зможуть знайти кандидатів зі специфічними навичками. Компанія майбутнього зобов’язана буде мати в штаті фахівця з D&I (Diversity and Inclusion, різноманітності та інклюзії). Також стане необхідним пошук персоналу з «нішевими» або просунутими цифровими навичками.

2. Аналітика кандидатів у хмарі

Основна увага буде приділятися не тільки оцінці технічних навичок кандидата, але і здатності людини відповідати культурі компанії. Якщо стратегія компанії полягає в інноваціях, як можна зрозуміти, чи відповідає кандидат корпоративним вимогам? Для цього необхідна аналітика даних про кандидатів, яку не виконає людина (а комп’ютер — зможе). Компанії, які найбільш успішно впровадили технології, пройшли складний шлях до «стандартизації» і розуміння процесів «рекрутингу майбутнього».

Такі компанії, як, наприклад, ADP, працюють над створенням зручною платформи аналітики персоналу, що розкриває потенціал кандидатів. Однією з особливостей платформи DataCloud ADP є інтелектуальний рекрутинг, який застосовує технології AI та ML. Нова функція виконує прогнозну аналітику, а також надає рекомендації, засновані на досвіді компанії в області human resources.

3. Зростання співробітників всередині компанії

За словами фахівців, компанії майбутнього не будуть наймати на керівні посади людей «з зовні», але стануть просувати по кар’єрних сходах власних талановитих фахівців. Наприклад, в американських компаніях це питання вирішиться «вербуванням» перспективних співробітників прямо з університетської лави. Ця тенденція особливо вражає з урахуванням того, що покоління міленіалів не слідує сучасній тенденції частої зміни робочого місця, вважаючи за краще розвиватися в одній компанії.

Наприклад, Oracle, багатонаціональна корпорація в області комп’ютерних технологій, уклала партнерські відносини з Historically Black Colleges (вищі навчальні заклади для навчання негритянського населення США), щоб знайти таланти в області STEM. Крім того, Oracle підтримує програму high diversity institutions (HDI), інститутів, в яких інженерні спеціальності отримують, в основному, жінки.

4. Адаптація стилю спілкування до співробітників

Важлива тенденція майбутнього — спілкування на мові співробітника. І йдеться не про вивчення іноземних мов, а про комунікації різними способами. Якщо хтось мислить аналітично, HR-фахівець зобов’язаний спілкуватися з цим співробітником так само. Люди, яким потрібен більш емоційний підхід, в свою чергу повинні отримувати належну увагу.

5. Об’єднання людського досвіду і технологій

Технологічний прогрес неможливий без якісного людського капіталу. Компанії, які вкладають ресурси в розвиток технологій, не повинні забувати про те, що вирішальне значення в комунікаціях все ж належить людям. Змішане середовище майбутнього зумовлює ефективну взаємодію людини і актуальних технологій.

За матеріалами "5 ways hiring will feel more, not less, human in 2030", HR Dive.

Ілюстрація: Getty Images



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Освіта проти таланту. Сила творчостіОсвіта проти таланту. Сила творчості
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Емоційний успіхЕмоційний успіх

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)