ТЕНДЕНЦІЇ | CRM 11 травня 2012 р.

CRM істотно просунулися серед пріоритетів ІТ-директорів

Відповідно до щорічного опитування ІТ-директорів від аналітичної компанії Gartner, CRM-системи перемістилися в списку пріоритетів з 18-го місця торік на 8-е місце в нинішньому. У свою чергу, опитані керівники компаній вважають CRM ключовим напрямком для інвестицій у найближчі п'ять років.

Gartner: CRM істотно просунулися серед пріоритетів ІТ-директорів На думку експертів, удосконалення систем управління взаєминами із клієнтами (CRM) здатне кардинально вплинути на покращення бізнес-показників. Як відзначає Джим Дейвіс (Jim Davies), директор з досліджень Gartner, навіть незважаючи на економічну нестабільність, що спостерігається, і скорочення державних витрат, керівники компаній вважають важливим для себе розвивати взаємини із клієнтами. "Далекоглядні менеджери беруть на озброєння технології, щоб мінімізувати вплив негативних економічних наслідків на бізнес. Вони розглядають клієнтів як ключовий фактор, здатний допомогти зберегти темпи зростання і забезпечення операційної ефективності в 2012-му році".

Окрім того, керівники, які йдуть у ногу з часом, повинні усвідомлювати необхідність створення нової стратегії для отримання вигід з тенденції збільшення популярності соціальних медіа.

Ед Томпсон (Ed Thompson), віце-президент і провідний аналітик Gartner, переконаний, що в 2012-му році успішним компаніям прийдеться кардинально переглянути політику використання соціальних комунікацій. Зі "ще одного каналу" для спілкування із клієнтами в рамках існуючих CRM-систем соціальні інструменти повинні трансформуватися в принципово нову модель ведення бізнесу. Не більше, і не менше.

За матеріалами TADVISER.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
В овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолатиВ овечій шкурі. Маніпулятор. Виявити та здолати

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)