4 обов’язкових кроки при створенні здорової організації

4 обов'язкових кроки при створенні здорової організаціїОрганізація не стане здоровою завдяки лінійному однаковому способу дій. Так само як побудова міцного шлюбу або сім’ї, це важкий процес, що включає в себе кілька дій одночасно, і для збереження ефекту вони повинні підтримуватися постійно і послідовно. Однак цей процес може бути полегшений чотирма простими способами, — запевняє Патрік Ленсіоні (Patrick Lencioni), автор книги “The Advantage” (у перекладі — “Серце компанії”).

Крок 1: Створити згуртовану команду керівників

Організація просто не може бути здоровою, якщо люди, найняті для роботи, психологічно не згуртувалися навколо п’яти фундаментальних принципів. В організації будь-якого виду, від корпорації до департаменту, від малого підприємства до церкви чи школи, порушення функцій або відсутність згуртованості керівництва неминуче призводить до браку здоров’я.

Крок 2: Набути ясність

Додатково до психологічної згуртованості команда керівників здорової організації повинна дотримуватися схожих відповідей на шість простих ключових питань. За цими основними темами суперечок між керівниками бути не повинно.

Крок 3: Поширити ясність

Коли команда керівників психологічно згуртувалася і знайшла ясність відповідей на ключові питання, вона повинна довести ці відповіді до співробітників — чітко, неодноразово, з ентузіазмом, неодноразово (це не помилка). Не буває надто багато розмов, якщо вони призводять до поширення ясності.

Крок 4: Посилити ясність

І останнє: щоб організація могла бути здоровою довгий час, керівники повинні знайти кілька критичних, небюрократичних способів посилити ясність по кожному процесу, в який включені люди. Кожен корпоративний принцип, кожна програма, кожен вид діяльності існує, щоб нагадувати співробітникам: здоров’я понад усе.

Ця модель безвідмовна? Достатньою мірою. Коли керівники згуртувалися, коли вони однозначно дотримуються загальних напрямів з кількох критичних питань, коли вони обговорюють рішення знову і знову, і коли запускають ефективні процеси в потрібному напрямку для посилення прийнятих рішень — тоді створюється середовище, в якому успіх майже неминучий. Повірте.

Звичайно, якщо керівники зроблять катастрофічну, просто тупу помилку в стратегії, фінансах або маркетингу, вони можуть потопити організацію. Але співробітники здорової організації рідко роблять такого роду помилки. Це відбувається завдяки згуртованості команди: групове мислення попереджає керівників, вони вчаться на помилках і повідомляють кожному члену команди про будь-яку потенційну проблему до того, як вона вийде з-під контролю. І це дозволяє зробити висновок, що перший крок з чотирьох необхідних — створення згуртованої команди керівників.

Бізнес-цитатник — найкращі ідеї з бізнес-книжок.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →