11 думок Джона Гордона про команду

Джон Гордон (Jon Gordon), американський спікер, консультант, автор міжнародних бестселерів, відомий не лише у великому спорті, де його ідеї були перевірені сотнями тренерів та команд, а й у великому бізнесі. Принципи командної роботи, завдяки яким зі звичайних спортсменів він робив мотивовану команду професіоналів, широко застосовуються в бізнес-практиці. Послугами Джона Гордона користуються найбільші американські компанії. Його цікаві висловлювання про команду, що публікує Baker Tilly, безсумнівно, стануть у нагоді і українським бізнесменам.

1. Команді необхідний лідер

Лідер створює правильний мікроклімат, командну культуру і визначає правила гри. Тому що дружні відносини, спільні цілі та прагнення допомагають всім гравцям команди працювати результативніше.

2. Іноді ти зірка. А іноді і тобі допомагають зірки

Команда працює на загальний результат, а не на конкретного гравця. Сьогодні ти приносиш найбільше користі, а завтра — твій колега. Але головне, що разом ви працюєте для успіху команди і компанії.

3. Перш ніж будувати власний бізнес, потрібно навчитися бути ефективним командним гравцем

Це можливість отримати необхідний досвід і знання, які допоможуть у майбутньому зібрати свою команду професіоналів.

4. Командні гравці приносять більше користі загальній справі, ніж суперзірки

Неважливо, як багато знає або вміє співробітник, якщо він не може застосувати свої навички в роботі команди.

5. Є 3 речі, які потрібно щодня контролювати членам команди:

  • Своє ставлення до роботи;
  • Свої зусилля;
  • Свої вчинки.

Це запорука результативної командної роботи.

6. Одна людина не в змозі створити команду, але вона запросто може її зруйнувати

Головне — зберегти доброзичливу атмосферу всередині команди. Іноді доводиться прощатися з першокласними фахівцями тільки через те, що вони не орієнтовані на командну роботу.

7. Члени команди відповідають один за одного

Немає кращих і гірших гравців, як і немає індивідуальних забігів. Є тільки командні результати.

8. Комунікація дуже важлива для команди

Що краще налагоджена комунікація, то простіше ставити і виконувати завдання. Що менше у команди буде перепон на шляху до комунікації, то кращим буде результат її роботи.

9. Команда піклується про своїх гравців

Ніхто не має залишатися наодинці зі своєю проблемою чи помилкою. Таким чином, створюється максимально комфортна для роботи атмосфера.

10. «Ми» — це більше, ніж «я»

Єдність — це те, що відрізняє велику команду від хорошої. Загальні цілі повинні завжди бути важливішими за особисті пріоритети.

11. Кожен день команда стикається з вибором: задовольнятися досягнутим або зробити ще одне зусилля

Якщо ви хочете досягти більшого, доведеться робити те, чого до вас ніхто не робив.

Ефективна команда може вивести компанію на новий рівень, забезпечити її конкурентоспроможність. Але її не так просто створити, тому що це тривалий і трудомісткий процес. І працювати над цим повинні тільки професіонали.

Ілюстрація: Getty Images