17 звичок, яких повинен позбутися кожен лідер

Справжнє лідерство — це відмінний менеджмент, прекрасні співробітники, чудові клієнти і великі компанії. Відомий маркетолог, автор книги “Вийди за межi” (EDGY Conversations) Ден Вальдшмідт (Dan Waldschmidt) сформулював кілька невірних очікувань, правил і підходів, які заважають досягти такого рівня майстерності.

1. Очікувати, що ваша команда буде працювати, думати і піклуватися про клієнтів старанніше, ніж ви самі. Тон тут задаєте саме ви.

2. Не приділяти достатньо часу розумінню того, що мотивує вище керівництво. Тоді у вас не вийде досягти їхнього рівня.

3. Наймати людей, виходячи з їхнього досвіду, а не пристрасті і захопленості. Від таких людей ви не доможетеся результатів, на які сподіваєтеся.

4. Виходити з того, що всі навколо вас знають, чого ви від них очікуєте. Насправді маса інформації втрачається і не доходить до адресата.

5. Терпіти пасивну агресію всюди та від будь-кого в компанії. Це гарантує вашій команді відсутність натхнення.

6. Дозволяти продавцям поводитися безладно, якщо вони виконують свою квоту. Це програмує майбутній провал.

7. Задавати критерії успіху формально і кількісно, а не надихати своїх людей на видатні речі. За такого підходу не зміниш світ.

8. Задовольнятися тим, що «і так добре», замість того, щоб постійно і невпинно покращувати речі. Так ви не зможете довго залишатися найкращими.

9. Не прояснювати для людей, як повинен виглядати їхній успіх. Це уявлення потрібно зробити особистим, інакше люди не будуть домагатися результату.

10. Занадто довго не звільняти співробітників, які не відповідають очікуванням. Це деморалізує всіх, хто спостерігає за цією тяганиною.

11. Триматися за негативних людей, тому що вони домагаються результату. Це зробить вас нещасним на роботі.

12. Маніпулювати грошима, які належать вашим продавцям (навіть якщо ви ними незадоволені). Ваші найкращі люди покинуть вас — і так вам і треба.

13. Думати про короткострокове зростання, а не про якість руху до мети. Це зробить ваш заробіток непередбачуваним.

14. Не слухати співробітників, клієнтів, консультантів і конкурентів і не вчитися у них. Це призводить до найтупіших помилок.

15. Шукати виправдання поганого обслуговування клієнтів — і взагалі якої б то не було проблеми. Так ваші клієнти просто випаруються.

16. Не приймати сміливі рішення і не діяти рішуче зі страху перед поразкою. Так ви ніколи не дійдете туди, де хочете опинитися.

17. Витрачати більше на техніку, ніж на навчання своєї команди. Ви позбудетеся магії співробітників, готових разом із вами змінювати світ.

За матеріалами “Идеономика”