Що робитимуть маркетологи у 2008-му році

Що робитимуть маркетологи у 2008-му роціОчікуючи Нового року, всі ми ставимо перед собою нові цілі, прагнемо досягнути нових вершин. І якби у всіх підприємців та маркетологів світу також існував подібний список „обіцянок” на 2008 рік, то за версією автора блогу Church of the Customer Blog він міг би виглядати так.

1. Більше працювати над залученням нових клієнтів, ніж над продажем.

2. Створити нову модель, відповідно до якої нові клієнти, партнери та співробітники могли б стати справжніми учасниками бізнесу. Допомогти їм обмінюватися думками та ідеями з компанією та між собою.

3. Нарешті обрати конкретну нішу для свого бізнесу. Адже майбутнє за вузькою спеціалізацією. А ті, хто ганяється за двома зайцями, жодного не впіймають…

4. Провести аудит вірусного маркетингу вашої компанії.

5. Створити соціальну мережу. Для цього можна скористатися будь-яким із доступних безкоштовних сервісів (наприклад Facebook). Адже всяка взаємодія із клієнтами, споживачами, партнерами та співробітниками (сучасними чи колишніми) – це вже надзвичайно багато.

MUST READ:  Брендінг - марна трата вашого часу?

6. Відмовитись від безглуздих правил.

7. Навчитися рахуватись із соціальними засобами інформації (соціальними медіа).

8. Ніколи не називати своїх клієнтів користувачами. Це принижує їх гідність.

9. Підняти етичні пороги. Стати справжнім героєм для людей, які до сих пір не зневірилися у моральності. Поставити перед собою надзвичайно високі стандарти і чітко дотримуватися їх.

10. Робити те, що подобається. Адже якщо ми самі не будемо любити своєї справи – тоді як ми зможемо очікувати, що хтось інший полюбить її?