Корінь управлінських проблем

Корінь управлінських проблемЧому так багато працівників, потрапивши на нову посаду, швидко втрачають свій стартовий запал і розчаровуються? На думку Кларіса Фернандеса (Claris Fernandez), одного з авторів видання Bizcovering.com, існує чотири основні причини дисфункцій взаємодії між працівниками та їхніми керівниками.

1. Проблеми ставлення. Це проблеми, які залежать від ставлення керівника до своїх підлеглих, або навпаки – підлеглих до керівника. Коли втрачається певна субординація, або ж людина починає поводитися не так, як їй належить на певній посаді – тоді виникають проблеми ставлення.

2. Комунікаційні проблеми. На довгому та тернистому шляху до посади менеджера, іноді складається враження, що люди втрачають свою природню здатність – спілкуватися. Розмови керівників часто переповнені якимись дивними фразами та зворотами, які часто виявляються абсолютно незрозумілими для підлеглих. Топ-менеджери не комунікують, вони вправляються у ораторстві. І звісно ж – це серйозна проблема.

3. Неможливість досягнути згоди. Більшість менеджерів не хочуть витрачати час на те, щоб прислухатися до своїх підлеглих. І даремно! Вони міркують – якщо їм вдалося стати керівниками – значить вони найрозумніші і знають як вирішити будь-яку проблему. Але здебільшого це зовсім не так!

4. Люди діла. У кожній компанії є люди діла. На відміну від всіх інших – вони швидко втілюють плани у життя і не можуть сидіти склавши руки (чи віддаючись бездіяльному плануванню). Ваше завдання, як керівника, якомога швидше відшукати таких людей у своїй компанії.

Звісно ж, перелік проблем, з якими може зіткнутися працівник чи керівник компанії – набагато більший. Але якщо вам, як менеджеру організації, вдасться виправити ситуацію у описаних чотирьох сферах, тоді, з великою ймовірністю, справи компанії підуть на лад.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →