Технології – критичний аспект роботи молодшого покоління

Технології - критичний аспект роботи молодшого поколінняВони виростали, завжди маючи доступ до інтернету та мобільного зв’язку. Тому не дивно, що молодші співробітники почувають себе не надто комфортно, коли на робочому місці хтось змушує відмовитися від мобільного зв’язку, соціальних мереж, сервісів миттєвих повідомлень, тощо. Іноді, навіть одного цього факту достатньо, щоб працівник серйозно задумався над можливістю зміни компанії, пише Management Issuses.

Дослідження, проведене консалтинговою компанією Accenture виявило, що міленіали (покоління “Y”), тобто студенти та молоді працівники, віком від 14 до 27 років, прагнуть використовувати технології як “для” та і “на” роботі. І, як наслідок, вони обирають роботодавця базуючись на його відкритості до технологій.

Опитування 400 працівників виявило зростаючий попит на технології та можливість завжди залишатися на зв’язку з колегами, друзями та сім’єю. А сьогодні іноді такий “високотехнологічний” зв’язок обирається працівниками, як більш зручний, ніж традиційний “особистий” контакт.

Коли у молодих працівників запитують, які методи комунікацій вони використовують, але які далеко не завжди підтримуються роботодавцем – то до переліку потрапляють мобільні телефони, технології open source, сервіси миттєвих повідомлень, найрізноманітніші онлайн-програми, соціальні мережі тощо.

MUST READ:  Стратегічна ціль повинна бути простою

Молодші працівники також обожнюють дізнаватися і тестувати нові технології, починаючи із безкоштовних аплікацій, які щоденно масово з’являються в інтернеті, і закінчуючи новітніми спільнотами.

Лише 4 із 10-ти респондентів відзначили, що у їхніх компаніях існують чіткі політики щодо використання та публікації інформації про компанію у відкритому доступі в інтернеті. Приблизно третина респондентів призналися, що вони навіть не знають, чи існує така політика у їхній компанії.

Втім, майже всі вони переконані, що сучасний роботодавець в обов’язковому порядку повинен надавати можливість комунікувати як з колегами так і з клієнтами через новітні технології: онлайн-чати, сервіси миттєвих повідомлень, СМС, RSS-стрічки тощо. На жаль, лише шість відсотків опитаних зазначили, що їхні роботодавці вже сьогодні надають можливість вести справи компанії через онлайн-чати чи сервіси миттєвих повідомлень. Лише 5% надають можливість користуватися RSS-фідами.

Цікаво те, що якщо старші співробітники витрачають в середньому 9,5 годин на тиждень, займаючись розбором своєї електронної пошти, то молодші представники покоління “Y” витрачають на цю діяльність менше – лише 7,7 годин. А досягнути такого результату вони зуміли завдяки використанню багатьох нових технологічних методів комунікації.

MUST READ:  16 секретів партизанського маркетингу

Незалежно від віку, міленіали витрачають в середньому 30 хвилин на тиждень на ведення блога, і куди більше часу – на пошук інформації в інтернеті, комунікацію через сервіси миттєвого повідомлення, участь у віртуальних спільнотах тощо. І роботодавці щодалі – все більше змушені з цим рахуватися і використовувати цю особливість на користь компанії.