Деякі правила в бізнесі можна обійти, інші – порушити…

Деякі правила в бізнесі можна обійти, інші – порушити...Як і у всім відомому фільмі “Матриця”, у бізнесі також “деякі правила можна обійти, а інші – порушити”. Але головне – переконатися, що правила, які ви порушуєте, належать до розряду так званого “короткострокового” мислення, переконаний автор блогу Customer Evangelism.

Найбільш очевидною зміною, яку вже давно слід втілити всім керівникам, є зміна їхньої ментальної моделі. Адже весь бізнес, по-суті, базується на двох дуже очевидних і прозорих принципах:

1. Клієнти продовжуватимуть мати з вами справу завтра тільки за умови, якщо вони (а також їхні друзі) довіряють вам сьогодні. А отже довіра клієнтів – основна умова успішного бізнесу.

2. Ваші підлеглі та наймані працівники намагатимуться всіма силами заслужити довіру клієнтів тільки у тому випадку, якщо вони самі вам довіряють.

А отже, ваше завдання, як керівника, полягає в тому щоб:

а) підтримувати мотивацію працівників на належному рівні;

б) давати їм всі важелі, необхідні для забезпечення клієнтської довіри (інструменти, навчання, владу та право приймати рішення).

Чи багато топ-менеджерів розуміють та втілюють у своєму повсякденному житті ці прості істини?

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →