Десять елементарних речей, які у 2009-му році повинен зробити кожен власник малого бізнесу!

Десять елементарних речей, які у 2009-му році повинен зробити кожен власник малого бізнесу!Кожен рік ставить перед нами нові цілі. Втім, такі цілі не обов’язково повинні бути глобальними. Іноді для того, щоб досягнути успіху, потрібно зробити зовсім небагато. Саме такими “елементарними” цілями ділиться з нами відомий блогер Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) на Відкритому форумі.

1. Прикиньтеся клієнтом і зателефонуйте у власний же офіс, для того, щоб перевірити роботу своїх операторів.

2. Перевірте, чи є на вашому вебсайті розділ “Контакти”. Ви не повірите, як багато власників малого бізнесу забувають про нього. І переконайтеся, що у “контактах” присутня ваша фізична адреса.

3. Надішліть у вашу компанію електронного листа з проханням про клієнтську підтримку. Ваше завдання – перевірити, чи хоч хтось відповість на нього.

4. Дайте нарешті відповідь на ті листи, які давно вже “покриваються пилом” у вашій електронній скриньці.

5. Спробуйте себе у ролі оператора та продавця. Зробіть телефонний дзвінок перспективному клієнтові.

MUST READ:  Що ніколи не можна казати вашому клієнтові

6. Прочитайте документацію або мануал, який надається вашою компанією. Перевірте, чи зможете ви це зробити без окулярів.

7. Уявіть, що ви загубили документацію і спробуйте відновити її через веб-сайт компанії.

8. Зареєструйте свій продукт (включаючи пошук та прочитання серійного номера).

9. Додайте підпис до своєї електронної пошти, який включатиме всю вашу необхідну контактну інформацію.

10. Долучіться до твіттера і почніть відстежувати, що інші говорять про вашу компанію.