5 найсмішніших компаній України

5 найсмішніших компаній УкраїниЯк відомо, бізнес — переважно справа серйозна. Але коли у засновників є почуття гумору і частка здорового сарказму, гроші заробляти стає легше. Видання “Forbes Україна” підібрало п’ять компаній зі смішними назвами, які створені і працюють в Україні.

Читати далі →

День Боса і його «непорушних» правил ;)

День Боса і його «непорушних» правил ;)Сьогодні, 16 жовтня, майже все прогресивне людство відзначає День Боса (День Шефа). Святкувати цей день запропонувала в далекому 1958-му році проста американська секретарка Патриція Хароскі (Patricia Haroski), яка працювала в компанії… свого батька. Ідея полягала в тім, що працівники вітають свого начальника й дякують йому за те, що він був добрим і чесним протягом року. Але…

Читати далі →

Лист, яким Apple зустрічає кожного нового співробітника

Лист, яким Apple зустрічає кожного нового співробітникаВсі, хто хоч трохи знайомий з теорією менеджменту, чудово знають, що мотивація є одним із п’яти базових видів управлінської діяльності (по Файолю). Але як забезпечити вмотивованість співробітників – питання досить важке для будь-якого менеджера. Кожна компанія вирішує його по-своєму, але Apple і тут уміє виділитися на тлі інших.

Читати далі →

Книга скарг Google: Співробітники виводять корпорацію на «чисту воду»

Книга скарг Google: Співробітники виводять корпорацію на «чисту воду»Про чудові, приємні та, що казати, просто неймовірні умови праці в корпорації Google відомо давно. Але чи не занадто інтернет-гігант розпещує своїх співробітників? Це питання мимоволі виникає, коли знайомишся зі скаргами власне самих співробітників, що якимось чином потрапили в Мережу. Хоча достовірність скарг, викладених нижче, під великим сумнівом, все ж, принаймні з гумором, думаю, тут все у порядку 😉

Читати далі →

Логотипи відомих брендов очами звичайного споживача

Логотипи відомих брендов в іншому світліРумунський графічний дизайнер, відомий під псевдонімом myHOTJuly, створив серію робіт “Голі бренди”, у яких представив логотипи відомих брендов в іншому світлі, пише Look At Me. Він спробував глянути на них очами звичайного споживача.

Читати далі →

Кінь здох – злізь (про мудрість індіанців і абсурдність наших дій)

Кінь здох - злізь (про мудрість індіанців і абсурдність наших дій)У житті й бізнесі ми часто керуємося стратегіями поведінки, які ще глибше нас засмоктують у болото неефективних і тупикових рішень. Мудрість індіанців Дакоти, що гласить: «Якщо ти помітив, що скачеш на дохлому коні, – злізь з нього», саме про це. Ален Самсон (Alain Samson) у своїй книзі «Кінь здох – злізь, або Як заощаджувати час» (Glissez sur le temps) метафорично і дуже дотепно прописав дії, які ми здійснюємо для, нібито, вирішення проблем.

Читати далі →

У полоні маркетингової короткозорості

У полоні маркетингової короткозоростіБільшість керівників так захоплені лавіруванням між падаючими на них деревами, що не в змозі роздивитись за ними лісу. Подібний тунельний ефект – звуження поля зору – настільки характерний, що американський економіст і професор Гарвардської бізнес-школи Теодор Левіт (Theodore Levitt) придумав спеціальний термін, який зараз став загальновідомим, – маркетингова короткозорість.

Читати далі →

Мистецтво відкладання важливих справ… на потім

Мистецтво відкладання важливих справ... на потімКожен з нас, чого приховувати, у якійсь мірі прокрастинатор. Тобто полюбляємо ми відкладати важливі справи на потім. Чому? Дуже просто – важливі справи мають такі неприємні характеристики як складність і нецікавість. А щоб нас не дуже мучила совість, ми з головою занурюємось у простіші та цікавіші справи. Але філософ Джон Перрі (John Perry) зі Стенфордського університету пішов ще далі. Його метод перетворює прокрастинаторів… у дуже корисних членів суспільства.

Читати далі →