ІНТЕРВ'Ю | Marshall Goldsmith 18 січня 2012 р.

Маршал Голдсміт про управління віддаленими командами

В інтерв'ю, яке сьогодні пропонується вашій увазі, Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith), лауреат престижної нагороди 2011 Thinkers 50 Leadership Award та один із найбільш впливових бізнес-мислителів у світі, розповідає про управління "віртуальними" віддаленими командами.

Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith)
Маршал Голдсміт
(Marshall Goldsmith)
З.: Що для компанії та її лідера означає перехід до віддаленого чи віртуального способу взаємодії з працівниками та командами?

В.: Така зміна насамперед означає, що лідерові необхідно навчитися комунікувати у абсолютно новий спосіб. Лідерам потрібно навчитися використовувати новітні технології, а також наставляти свої команди у віртуальному середовищі. При цьому комунікація стає ще важливішою, ніж раніше. Лідерам критично необхідно навчитися встановлювати близькі стосунки з іншими ще швидше та ефективніше.

З.: Які незвичайні виклики чи навіть проблеми це може створити для них?

В.:Лідерам майбутнього доведеться навчитися мислити більш глобально, сприймати міжкультурну різноманітність, стати більш освіченими технологічно, створювати віртуальні партнерства та проявляти своє лідерство більш активно.

З.: Які зміни в мисленні чи ставленні необхідні лідерам для того, щоб ефективно працювати з людьми віддалено?

В.: Лідери повинні бути більш чутливими до практичних логістичних викликів — таких як різні часові зони чи різні мови спілкування. А також їм слід ефективно справлятися з більш широкими проблемами комунікації — навчитися спілкуватися "стисло" та передавати свої повідомлення максимально лаконічно і зрозуміло.

З.: У Вас є досвід роботи з великими компаніями. Кому з них вдалося стати ефективними з точки зору "віртуальної" взаємодії з персоналом і що для цього було потрібно?

В.: Одним із найбільш натхненних лідерів, з яким мені довелося зустрітися, був Алан Мулалі (Alan Mulally), генеральний директор компанії Ford. Не так давно я спілкувався з Аланом у Детройті. Він продемонстрував мені (та моїм клієнтам) дивовижні підходи до комунікації та збереження фокусу під час взаємодії з віддаленими клієнтами.

У Алана налаштований тижневий процес, який включає всю його лідерську команду. Участь беруть люди з різних куточків світу. Вони проводять віртуальну конференцію. При цьому кожен лідер ділиться прогресом за ключовими проектами. І всі вони націлені в першу чергу на допомогу одне одному.

У минулому році Алан заслужив звання "Генеральний директор року" у США. Йому вдалося вирішити безліч доволі складних проблем навколо компанії Ford. Сам же він публічно визнає, що його успіх був би неможливий без успішної віртуальної взаємодії з іншими учасниками команди.

З.: Якщо компанії здійснюють так багато інвестицій у технології віддаленої співпраці, чому ж більшість з них до сих пір залишаються настільки слабкими з точки зору комунікації (особливо тієї, яка відбувається "зверху-вниз").

В.: Одна з основних помилок комунікації (як сьогодні, так і в минулому) полягає в абсолютно безпідставному і хибному припущенні: "Якщо я сказав — значить підлеглі зроблять!" Це абсурд! Якісна комунікація — надзвичайно складний процес.

Один із найкорисніших уроків, який мені вдалося засвоїти за час своєї практики полягав у тому, що ефективна комунікація вимагає спільної відповідальності. Кожен учасник розмови (а не тільки керівник) повинен бути зацікавлений у тому, щоб правильно донести до співрозмовника свою точку зору, правильно зрозуміти точку зору колеги, і що найважливіше — втілити розроблену під час комунікації стратегію в життя!

За матеріалами "Marshall Goldsmith on leading remote teams", management-issues
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Іди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієшІди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієш
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)