ІНТЕРВ’Ю | Loren Shuster 29 червня 2023 р.

Відносини, які варто будувати: підхід LEGO Group, орієнтований на людей

Лорен Шустер (Loren Shuster), директор із персоналу та керівник корпоративних зв’язків LEGO Group, розповідає, як зберегти сучасність бренду, зосередившись на людях.

LEGO Group захоплює уяву дітей і дорослих у всьому світі вже понад 90 років. Компанія, що базується в Данії, вважає дітей своїми рольовими моделями і ставить їхнє мислення, що вічно навчається, в центр всього, що робить компанія — від узгодження довгострокової візії і місії до рівності між усіма співробітниками. McKinsey поспілкувалася з Лореном Шустером про те, як компанії вдається постійно впроваджувати інновації, розвивати свій бренд і культуру, а також залишатися стійкою та непохитною у своїй меті та місії.

Що, на Вашу думку, зробило LEGO Group такою успішною?

Є кілька речей, які роблять LEGO Group унікальною і допомагають пояснити довголіття та успіх компанії. З моменту заснування організації між власником, радою директорів, генеральним директором, керівництвом і співробітниками існує чітке узгодження нашої мети. Ця узгодженість і ясність сформували нашу візію, місію, цінності та культуру. Вони дозволили нам зосередитися на зростанні та навчанні, а також стали рушійною силою нашого успіху та стійкості впродовж багатьох поколінь і викликів, що поставали перед нами.

LEGO Group розглядає дітей як рольові моделі. Вони надихають нас, тому що вони вічно навчаються. Наша місія у відповідь — надихати та розвивати їх, адже вони є будівничими завтрашнього дня. Компанія на 25% належить Фонду LEGO Foundation, який є цілеспрямованою некомерційною організацією, орієнтованою на надання переваг навчання через гру дітям із малозабезпечених родин у всьому світі.

Ще одним фактором успіху є прямі відносини з нашими споживачами — як дітьми, так і дорослими — на додаток до наших цінних бізнес-відносин із ритейлерами. Це дозволяє нам вести розмови про нашу продукцію, чого прагнуть багато брендів. І ми спілкуємося з ними через численні форуми та канали. Канал YouTube, на якому користувачі публікують відео про свої враження від гри з LEGO, є одним із найпопулярніших у світі.

Лорен Шустер (Loren Shuster)

Про Лорена Шустера

Лорен Шустер приєднався до LEGO Group у 2014 році у якості комерційного директора. У 2017 році він обійняв посаду директора з персоналу та керівника відділу корпоративних зв’язків LEGO Group. У цій ролі він привносить унікальне поєднання глобального комерційного та маркетингового досвіду, а також досвід побудови високоефективних глобальних команд. Лорен відповідає за кадрову політику LEGO Group, екологічну стійкість, соціальну відповідальність, зв’язки з державними органами та комунікації корпоративного бренду.

До того, як приєднатися до LEGO Group, Лорен обіймав керівні позиції в комерційному та маркетинговому напрямках у компаніях Google та Nokia. Він також є членом правління Інституту бізнес-етики у Великій Британії.

Як компанія працювала над визначенням своєї мети? Яку роль вона відіграє у залученні та утриманні талантів?

Із 1932 року, коли Оле Кірк Крістіансен заснував столярний бізнес, який став LEGO Group, родина Крістіансенів відіграє провідну роль у нашій організації, і сьогодні її власниками є вже четверте покоління. Сім’я та всі наші колеги залишаються прихильниками позитивних змін для дітей у всьому світі. Це прагнення втілюється у LEGO Brand Framework, який артикулює нашу мету, місію та цінності, а також керує усім, що ми робимо сьогодні. Цей фреймворк побудований навколо чотирьох важливих обіцянок людям, грі, планеті та нашим партнерам.

Ми інвестуємо в наших людей і бренд у довгостроковій перспективі. Ми не намагаємося досягти квартального показника — ми прагнемо стати брендом, який захоплює, з яким люди хочуть взаємодіяти через покоління. Ми продовжуємо впроваджувати інновації та випробовувати нові речі, щоб захистити наш бренд і наших людей у майбутньому. Наші співробітники та партнери бачать це, що проявляється у мотивації та задоволеності.

«Ми інвестуємо в наших людей і бренд у довгостроковій перспективі»

Як LEGO Group виконує свої обіцянки?

Обіцянки, які ми даємо людям, є важливим компонентом нашої ціннісної пропозиції для співробітників, а також того, як ми залучаємо та утримуємо талановитих людей. Створити безпечне, здорове, шанобливе, різноманітне та справедливе робоче місце для всіх працівників — це наше зобов’язання. Наприклад, ми вважаємо, що до кожного працівника має бути однакове ставлення.

Коли ми запровадили універсальну відпустку по догляду за дитиною, батькам — незалежно від того, чи є вони погодинними робітниками, чи оплачуваними керівниками — було надано щонайменше 26 тижнів відпустки. Ця філософія збереглася і під час пандемії COVID-19. Хоча наші магазини та фабрики були закриті, ми нікого не звільнили, і продовжували платити нашим колегам і надавати додаткові компенсації та пільги однаково по всьому світу — від Данії до Мексики.

Ще один спосіб, яким ми виконуємо наші обіцянки, — це наша філософія лідерства. Знову ж таки, практичний підхід дітей до навчання надихнув нас на розвиток лідерської поведінки та мислення. Ми розробили модель Leadership Playground (Лідерський ігровий майданчик), щоб гарантувати, що кожен буде почутий, зробить свій внесок, його поважатимуть і цінуватимуть. У рамках Leadership Playground будь-хто може добровільно очолити групи, орієнтовані на здоров’я та благополуччя співробітників, інновації та творчість. Ми віримо, що для подальшого процвітання у світі, який постійно змінюється, кожен в організації має діяти як лідер, а не лише команда виконавчого керівництва.

«Ми розробили модель Leadership Playground, щоб гарантувати, що кожен буде почутий, зробить свій внесок, його поважатимуть і цінуватимуть»

Як вам вдається залишатися непохитними і водночас діяти швидко?

Довгострокове бачення створило для нас стабільну основу і стало потужним сигналом для наших співробітників, клієнтів і партнерів. У поєднанні з креативністю, навчанням та актуальністю (наприклад, переведення бренду в цифровий формат) це допомогло нам діяти швидко, залишаючись при цьому непохитними. У деяких випадках наявність жорсткої платформи допомагає масштабуванню та зростанню. Жорсткість у нашому виробництві дає змогу створювати вишуканий продукт і вищий рівень прибутковості. Водночас задля створення кращого досвіду для споживачів нам потрібна більша швидкість у роботі з цифровими продуктами.

Одним із найбільших стратегічних рішень, які ми нещодавно прийняли, є партнерство з Epic Games для формування майбутнього метапростору — щоб зробити його безпечним і цікавим для дітей і родин. Ми віримо, що діти мають величезний потенціал для розвитку таких навичок, як творчість, співпраця та комунікація через цифровий досвід, які знадобляться їм протягом усього життя. Але ми несемо відповідальність за те, щоб зробити цей досвід безпечним, надихаючим і корисним для всіх. Так само, як ми поколіннями захищали право дітей на безпечні фізичні ігри, ми зобов’язуємося робити те ж саме для цифрових ігор. Ми хочемо створити захоплююче та ігрове майбутнє.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)