Як знайти роботу за допомогою… контекстної реклами Google

Як знайти роботу за допомогою... контекстної реклами GoogleАлек Браунштайн (Alec Brownstein), молодий, але вже доволі досвідчений американський копірайтер, по-своєму вирішив проблему пошуку роботи. Він відправився в Інтернет, але зовсім не для того, щоб вішати своє резюме на безлічі сайтів із працевлаштування. Він пішов… за контекстною рекламою Google і, витративши лише шість доларів, отримав роботу в престижному рекламному агентстві.

Алек вирішив зіграти на марнославстві своїх майбутніх роботодавців. Як відомо, керівники, особливо з медійної галузі, частенько моніторять інформаційне середовище в пошуках згадування їх прізвища та назв очолюваних ними компаній. Браунштайн, вклавши $6 у контекстну рекламу, купив імена креативних директорів «компаній мрії» і налаштував все це таким чином, щоб при забиванні імені в пошуковик у топі видачі з’являлося повідомлення: «Привіт, [в оголошенні далі йшло ім’я креативного директора]! Гуглити себе дуже весело. Взяти мене на роботу – теж весело». Посилання із цього оголошення вели на сторінку резюме персонального сайту Алека Браунштайна.

Цей прийом спрацював: четверо з п’яти креативних директорів призначили йому зустріч. Після співбесід копірайтер отримав дві пропозиції, на одну з яких погодився. Тепер Алек Браунштайн – співробітник агентства Y&R New York.

Дивіться відео-ролик результатів цього дивовижного експерименту, який він виклав на YouTube:

За матеріалами E-xecutive

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →