Як визначити, що компанія занепадає

Як визначити, що компанія занепадає Вільям Фішер (William Fisher), один з авторів журналу Hospitality, переконаний, що зазвичай вистачає всього однієї-двох хвилин спілкування з персоналом компанії для того, щоб визначити, на якій стадії вона знаходиться (на стадії зростання чи на стадії занепаду). Він розповідає про шість основних “нефінансових” індикаторів, які свідчать про те, що компанія “падає у прірву”.

1. Компанія настільки націлена на швидкий розвиток, що цілковито ігнорує покращення поточних процесів. Чимало компаній, які швидко розвиваються, забувають про необхідність підтримки якості всередині власних процесів. Адже одна справа “захопити”, а зовсім інша – “утримати”.

2. Уникнення ризиків за будь-який кошт. Деякі компанії, отримавши свою часточку ринку та невеликий, але стабільний прибуток, перестають розвиватися, експерементувати з новими ідеями, продуктами, сервісами та процесами, обгрунтовуючи це бажанням уникнути ризиків. Як наслідок – компанія гине у стагнації.

3. Компанія приваблює та утримує людей, чия основна ціль – невеликий але надійний прибуток. Такі люди будуть триматися за роботу з останніх сил, виконуючи рівно стільки, скільки від них вимагається і ні на йоту більше. Це, звісно, вплине на показники плинності кадрів у компанії (вони будуть майже нульовими), але кількість енергійних та креативних людей також прагнутиме до нуля. У компанії процвітатиме конформізм та атмосфера застою, в якій ніколи не народжуються нові ідеї.

MUST READ:  Якщо соціальні медіа здатні повалити уряд, що вони зроблять із компанією?

4. Відсутність спрямованості на саморозвиток на рівні топ-менеджменту. Керівники занадто зайняті (чи занадто горді), щоб навчатися? Вони не відвідують конференцій, семінарів чи тренінгів? Це ще одне яскраве свідчення занепаду компанії!

5. В атмосфері компанії витає нудьга, втома та “сірість”. Ви ніколи не почуєте жартів між співробітниками, не кажучи вже про спільний пікнік з колегами. Працівники ходять похмурі і, схоже, незадоволені. Нудьга нападає на будь-яку людину, що заходить до офісу.

6. В компанії не заведено прислухатися до точки зору клієнтів. Споживач вважається “необхідним злом”. Його цінують, оскільки саме він приносить гроші, але його не вважають за особистість і ніколи не прислухаються. Максимум, на що здатна компанія – це розмістити форму “зворотнього зв’язку” на своєму офіційному сайті. Але листи, які присилаються, все-одно ніколи не розглядаються як джерело інформації для можливих майбутніх покращень.

А скільки з цих ознак притаманні вашій компанії?

MUST READ:  Скільки можна вимірювати ефективність праці годинами?

За рекламної підтримки:
Хочешь быть первым? Рекламное интернет-агентство RedRocket. Создание сайта, поисковый маркетинг, контекстная реклама, медийка, SERM и т.д.