11 порад управлінцям від Google

11 порад управлінцям від GoogleВидання Business Insider попросило кількох колишніх співробітників Google розповісти, чому ж вони навчилися за час роботи в одній із наймогутніших технологічних компаній світу. Компанії, яка заробляє мільярди доларів, дивним чином сполучаючи дух свободи і веселощі з серйозним бізнесом. Отже, вашій увазі пропонується 11 уроків, які люди засвоюють за час роботи в Google.

1. Не бійтеся показатися сволотою

Не намагайтеся виглядати білим і пухнастим, коли шукаєте в компанію дійсно розумних людей, які вже чогось досягли у своїй справі. Не варто наймати людину тільки тому, що вакансія горить, а до претендента на посаду не підкопаєшся. Співзасновник Google Ларрі Пейдж завжди рубає правду-матку й мало піклується про те, що його слова можуть зачепити чиїсь почуття.

2. Дивіться вдалину

Google завжди дивиться за горизонт, причому компанія доводить це справою: інвестує в людей, софт, інфраструктуру, бренд. Співробітники бачать все це й вірять у світле майбутнє бізнесу.

3. Дайте свободу співробітникам на передовий, щоб вони могли створювати продукти світового рівня

Довіряйте співробітникам і поважайте їх, особливо це стосується «трудових конячок». У випадку Google – це інженери. Саме вони відчувають краще інших співробітників, що потрібно споживачеві. Але такі люди не будуть працювати з-під ціпка. Надихайте їх, створюйте їм комфортні умови, і тоді вони закидають вас передовими розробками.

4. Приймайте рішення із цифрами в руках

Будь-яка нова ідея повинна підкріплюватися даними. Це допоможе візуалізувати новаторську пропозицію й прийняти правильне рішення щодо її подальшої долі. Діяти винятково на інстинкті – надто необачно. Іноді інстинкт підказує, яку ідею можна протестувати, не більше. А правильний шлях підкажуть підсумки тестування й аналіз.

5. Переконаєтеся, що враховуєте всі думки

У Google править демократія. Щоб проштовхнути свою ідею, потрібно заручитися підтримкою як можна більшої кількості людей. А для цього потрібно грамотно аргументувати свою позицію, уміти виходити на потрібних людей і одержувати їхні відгуки. Остаточні рішення приймаються в Google тільки після того, як ключові співробітники приходять до консенсусу.

6. Дозволяйте людям рости усередині компанії

У хорошій компанії веселощі й можливість професійного росту йдуть рука об руку. Запитуйте людей, чим вони хочуть займатися і де хочуть робити кар’єру. І, звичайно, створюйте умови для навчання.

7. Будьте відверті зі співробітниками

У Google немає секретів від своїх людей. Співробітники регулярно збираються на зустрічі, де довідуються про ключові події в компанії й задають питання, які їх хвилюють. Особливо гострі питання задаються анонімно.

8. Ставтеся до роботи з персоналом серйозно

Претенденти на посаду в Google проходять часом по десять і більше інтерв’ю. Всі підсумки бесід фіксуються у звітах, які потім передаються вищестоящому начальству, а потім кандидатів відбирають на найвищому рівні. Зарплата й премії розраховуються індивідуально. HR-менеджери Google відслідковують настрій співробітників і передають результати досліджень начальникам відділів, щоб ті порівнювали свою роботу з роботою інших відділів. І все це автоматизовано через власний софт.

9. Установіть високу планку для нових співробітників

Google заявляє, що в компанії далекосяжні плани, а тому й від співробітників вимагається мислити масштабно.

10. Вибирайте в партнери найкращих, але не найбільших

Даг Едвардс (Doug Edwards), колишній директор з маркетингу і бренд-менеджер Google, розповідає у своїй новій книзі “I’m Feeling Lucky: Confessions of Google Employee Number 59” одну історію з цього приводу. Одного разу потрібно було замінити CRM-систему. Даг подивився, що пропонують на ринку, вибрав підходящого постачальника. Але Ларрі Пейдж відкинув пропозицію й улаштував зустріч із кількома його друзями, які створили свою CRM. На той час їхній продукт не пройшов навіть бета-тестування. Даг подумав, що Ларрі жартує, але той був цілком серйозний. На кілька місяців розробники оселилися в офісі Google, писали код, виправляли помилки, підганяли софт під вимоги компанії. У підсумку вийшла найкраща на ринку CRM. Після цього випадку Даг Едвардс звертається до великих постачальників лише тоді, якщо не може знайти кілька тямущих і голодних хлопців, здатних вирішити завдання в гаражі.

11. Переконайтеся, що вас очікує захоплююче майбутнє

Щоб стати номером один, потрібно обзавестися надихаючим майбутнім. Зробити це складно. Особливо якщо ви конкуруєте з Twitter і Facebook, у яких майбутнє теж досить привабливе. Можливо тому Google намагається домогтися досконалості в декількох галузях.

За матеріалами E-xecutive

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →