Логотипи відомих брендов очами звичайного споживача

Логотипи відомих брендов в іншому світліРумунський графічний дизайнер, відомий під псевдонімом myHOTJuly, створив серію робіт “Голі бренди”, у яких представив логотипи відомих брендов в іншому світлі, пише Look At Me. Він спробував глянути на них очами звичайного споживача.

“Навіть якщо бренд завзято намагається передати свої основні цінності й ідентичність за допомогою логотипа, завжди буде існувати інша сторона, яку бачимо ми як покупці і яка базується на нашому власному досвіді і поглядах”, – говорить дизайнер.

Таким чином, Facebook перетворюється в Onlinedrug (“Онлайн-наркотик”), Google – в Search (“Пошук”), а Nike – в Just Buy It (“Просто купи це”).

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →