16 секретів партизанського маркетингу

16 секретів партизанського маркетингуЦі скарби маркетингової мудрості, що викладені нижче, якимось чином примудрилися не потрапити в коло знань багатьох маркетологів різних рівнів. Джей Конрад Левінсон (Jay Conrad Levinson), автор бізнес-бестселера “Партизанський маркетинг”, запевняє, що якщо ви будете їх дотримуватися та доможетеся того, щоб ці правила стали частиною вашої маркетингової системи, то у вас з’явиться гігантська перевага перед тими, хто ними не користується.

1. Ви повинні бути віддані вашій маркетинговій програмі.

2. Розглядайте цю програму як вид інвестицій.

3. Стежте, щоб ваша програма була послідовною.

4. Ваші потенційні клієнти повинні бути певненими у вашій фірмі.

5. Для того, щоб бути послідовним, вам знадобиться терпіння.

6. Ви маєте розглядати маркетинг як широкий асортимент різноманітних видів озброєння.

7. Ви маєте пам’ятати про необхідність подальшого супроводу клієнта.

8. Ви повинні прагнути так керувати вашою фірмою, щоб зробити її зручнішою для ваших клієнтів.

9. Додавайте елемент несподіванки у ваш маркетинг.

10. Підраховуйте ефективність вашого маркетингу.

11. Доводьте свою залученість у життя своїх клієнтів.

12. Навчіться залежати від інших компаній, і нехай вони будуть залежними від вас.

13. Ви повинні вміти поводитися з партизанською зброєю – технологіями.

14. Використовуйте маркетинг, щоб одержувати від потенційних клієнтів згоду на подальші дії, і користуйтеся ним так, щоб у підсумку продавати.

15. Продавайте зміст вашої пропозиції, а не її зовнішні ознаки, продавайте біфштекс і його шкварчання на пательні, тому що люди достатньо розумні, щоб купувати саме шкварчання.

16. Після того як ваша маркетингова програма буде повністю готовою, не почивайте на лаврах, а починайте її поширювати.

Бізнес-цитатник – найкращі ідеї з бізнес-книжок.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →