Маркетинг за допомогою паспорта…

Блог Brand Aid повідомляє, що у каталозі українського видавництва „Фоліо” з’явилися нові позиції книг:
Гаррі Потер „Всесвітній чарівний лексикон”
Гаррі Потер „Драконологія”
Гаррі Потер „Магічний бестіарій”
Гаррі Потер „Путівник по магічному Лондону”

Набір цих книг не представляв би для нас жодного інтересу (іменем відомого героя однойменної книги маніпулювали вже стільки разів, що нова згадка про це навряд чи когось здивує), якби не один нюанс. Як ви вже встигли здогадатися, ніякого стосунку до письменниці Джоан Роулінг ці книги не мають. Просто один мешканець України поміняв своє ім’я та прізвище. Тепер він Гаррі Потер по паспорту і видає книги під своїм справжнім іменем. Ну чим не маркетинговий інструмент. Щоправда, не зовсім етичний, зате цілком законний.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →