Наступна велика ідея

Легендарний маркетолог Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі пише про плутанину, яка виникла щодо так званої «великої ідеї», і в чому вона насправді полягає.

Є дві плутанини. По-перше, що велика ідея має бути повністю оригінальною. По-друге, вона не повинна мати конкурентів.

Такого майже ніколи не трапляється.

Генрі Форд не винаходив автомобіль, до Марка Цукерберга існувало багато соціальних мереж. Мадам Сі Джей Вокер не винайшла засоби для догляду за волоссям, а Рей Крок точно не винайшов гамбургер чи картоплю фрі.

Те саме ще більшою мірою стосується процвітаючих невеликих регіональних бізнесів.

Майбутнє всіх цих типів організацій не засноване на відсутності у клієнтів вибору. Воно базується на залученні клієнтів.

Нова організація може процвітати, коли є вагомі причини, часто пов’язані з виконанням, турботою та людьми (у поєднанні з мережевим ефектом). Тому що люди хочуть те, що вона пропонує.

MUST READ:  Jet Blue: Як домагатися успіху

Як тільки ви зрозумієте, що не шукаєте чогось оригінального та виняткового, у вас з’явиться безліч варіантів. Тому що можливість полягає в тому, щоб просто вирішити проблему, проявити лідерство та щедрість і зробити те, що оберуть люди.

Найскладніше — стати лідером.

Нас вчили приєднуватися до «безпечного» підприємства замість того, щоб шукати щось гідне лідерства.

І це є причиною того, що інновації часто зупиняються. Тому що легше бути скептиком, ніж сказати: «Я поведу».

Проєкти часто зазнають невдачі на ранніх етапах тому, що лідери бояться конкуренції та вибору, хоча саме конкуренція та вибір є симптомами того, що ви щось робите.

У розпал всіх травм та змін у нашому житті ми всі стоїмо на порозі величезного сплеску нових бізнес-моделей, нових моделей фінансування та нових способів взаємодії у наших спільнотах. І якщо ви чекали моменту, щоб розпочати проєкт, більший, ніж ваш власний погодинний внесок, — це справді найкращий момент, який я можу пригадати.

MUST READ:  Гарі Бурнісон: Духовна сторона лідерства

Ілюстрація: cliparts.zone