Що спільного між особистим та корпоративним брендами?

Що спільного між особистим та корпоративним брендами?Ваш особистий та ваш корпоративний бренди мають між собою багато спільного. І перша їхня подібність полягає в тому, що як особистий, так і корпоративний бренди – це наслідок ваших зусиль та візії. Дуже часто на чолі прогресивної всесвітньовідомої компанії стоїть лідер, який надихає всіх навколо себе і сам по суті є брендом. При чому бренд людини та бренд організації зазвичай дуже схожі між собою, пише блог Small Business Branding.

Можливо, буде корисним розглянути ваш особистий бренд з точки зору бренду організації та порівнюючи між собою їхні елементи:

ваш особистий бренд з точки зору бренду організації

Підпис: Це логотип вашого бренду
Ваш підпис є логотипом вашого бренду, який візуально його представляє і є своєрідним „гарантом якості”.

Ікони бренду
Ікони бренду – це певні елементи, які представляють ваш бренд. Це може бути рожево-зелена краватка, з якою ви ніколи не розстаєтесь, або значок Гарвардського університету. Зустрівши ці елементи, користувачі завжди згадують про вас.

MUST READ:  Народження імені: Hitachi

Цінність та особистість бренду
Відчуття стилю, охайність, вміння поводитися (чи якісь особливі поведінкові риси) – все це створює особистість бренду та його цінність для клієнтів.

Унікальна (ключова) особливість
Унікальною особливістю зазвичай буває обличчя людини (усміхнене, привітне) та її позитивний характер. Наприклад, унікальною особливістю вашого бренду може стати бажання перетворитися на друзів із кожною людиною, з якою ви контактуєте.

Конкурентний аналіз
Розвиваючи свій особистий бренд, слід завжди пам’ятати про інших. Слід спостерігати, як вони поводяться і як подають себе. Базуючись на подібній інформації, можна диференціюватися від всіх інших і запропонувати своїй аудиторії унікальний за своєю сутністю бренд.

Варто пам’ятати, що незалежно від контексту та ситуації, у яку ви потрапляєте, сутність бренду завжди залишається однією і тією ж. Дотримуйтесь обраного шляху, і ви завжди будете асоціюватись зі стійким брендом. А яким буде цей бренд – залежить тільки від вас.