Соціальні мережі: вибух в інтернеті

Соціальні мережі стають все більш і більш популярними. І це не дивно. У той час, як чисельність інтернет-аудиторії, за даними дослідницької компанії Hitwise, становить більше мільярда чоловік, при правильному використанні мережі перетворюються в один з найефективніших способів отримання прибутку від реклами. Це зрозуміли найбільші інтернет-компанії Yahoo і MSN, які вже створили власні соціальні проекти – Yahoo 360° і MSN spaces. Yahoo удодачу ще й купив сервіс закладок Del.icio.us і сервіс зберігання фотографій Flickr.com.

А от медіа-імперія News Corporation придбала за $580 млн. одну з найпопулярніших онлайн-спільнот MySpace.com і збирається заробити на ній понад $800 млн.

Від лідерів не відстають й інші компанії. Наприклад, найбільший інтернет-аукціон eBay на початку року вклав $2 млн. у компанію Meetup.com, що займається розробкою соціальних мереж. У свою чергу, Microsoft готується запустити цього року самостійний проект в області соціальних мереж Wallop. Почуваючи зростаючий попит на ринку, власники соціальних мереж прагматично набивають собі більш високу ціну – нещодавно ресурс Bebo.com відмовився від пропозиції корпорації British Telecom Group продатися за $552 млн. Дивно, що на цьому тлі загубився Google….

MUST READ:  Блогоповноцінність лідерів Fortune 500

Треба визнати, що й Україна цього разу слідує тенденції, що намітилася. У червні була відкрита перша ділова мережа – Atlaskit.com. І, що особливо приємно, це, здається, доморослий проект.

І зовсім уже свіжа новина – американський онлайн-сервіс Friendster отримав патент на технологію соціальних мереж в інтернеті. Тепер всі бажаючі розгорнути таку мережу в США будуть зобов’язані виплачувати цій компанії ліцензійні відрахування, повідомляють “Экономические известия”.