Обмежте швидкість! Можливо, настав час загальмувати

Обмежте швидкість! Можливо, прийшов час загальмуватиКоли відбуваються радикальні зміни у бізнес-середовищі, далеко не завжди розгін до максимальної швидкості є найкращою стратегією. Сет Годін (Seth Godin) розмірковує про нашу готовність до чутливого сприйняття тих радикальних змін, які поки що відбуваються майже непомітно, але карколомно змінять ринки вже в найближчі роки.

Чи помічали ви, що більшість описів технічних характеристик машин фокусуються на прискоренні, але не на гальмуванні? Концентруватися на розгоні цікавіше, ніж на уповільненні.

А як би змінився ваш менеджмент чи маркетинг, якби ви знали, що прийшов час натиснути на гальма, і досить різко? Уповільнюватися і розганятися – це ж зовсім різні речі, чи не так?

Прогноз: до 2012 року у США жодні видатні газети не виходитиме друком. Тобто, ви маєте приблизно два з половиною роки до того моменту, коли газетна галузь або почне поширювати новини, і, відповідно, рекламу, у зовсім новий спосіб, або припинить своє існування. Чи цей тренд вже змінює спосіб вашої роботи, якщо ви в газетному бізнесі?

Ідея: газетна галузь дійсно перебуває у скрутному становищі, але новини як такі далеко не відійдуть. Вони просто перестануть залежати від паперових носіїв. Ті, хто зараз борються за збереження паперових версій інформаційних видань, ставлять неправильні питання і приречені на невдачу.

Прогноз: до 2011 року 90% ваших продажів буде результатом поширення інформації про вас соціальними засобами («з вуст у вуста») або ж просування у цифрових медіа. Ви вже змінюєте характер своєї роботи, щоб бути до цього готовими?

Прогноз: зусилля, потрібні для того, щоб передати якесь завдання у аутсорсинг, будуть постійно зменшуватися аж до того рівня, коли передавати майже всі завдання зовнішнім працівникам стане легше і дешевше, ніж використовувати внутрішні таланти. Що ви зробите сьогодні, щоб забезпечити власне процвітання, коли ця тенденція остаточно закріпиться?

Питання: чому тоді медіа-спеціалісти не поспішають на навчання у галузі цифрових медіа? Як на мене, коли хтось дізнається, що старий світ підходить до свого кінця, то мусить поспішати туди, де можна засвоїти інструменти володіння новим.

Просто стрімко гнати, намагаючись максимально ефективно робити свою стару справу, а потім несподівано врізатися в гору – це пасує Віллі Койоту, але не людям.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Yura

    не думаю що в США будуть великі зміни у газетному бізнесі. Навпаки в одному зменшиться а в іншому збільшиться. А в середньому нічого не зміниться. Газети паралельно з скороченням перепрофільовуються в електронні видання. Приклад – New York times, Wall Street Journal і інші. Хоча є конкуренція але рівних їм нема.

    Причина – збільшення кількості пенсіонерів (baby boomers)які ще мають попит на інформацію в паперовому форматі. А вони виходять на пенсію в 2011 році… Це не може призвести до повного зникнення газет на паперовому форматі.

    Тому прогнози це просто інфа з стелі.
    А щодо медіа-працівників – ім досвіду ще хватає на пару років вперед.