Обмежте швидкість! Можливо, настав час загальмувати

Обмежте швидкість! Можливо, прийшов час загальмуватиКоли відбуваються радикальні зміни у бізнес-середовищі, далеко не завжди розгін до максимальної швидкості є найкращою стратегією. Сет Годін (Seth Godin) розмірковує про нашу готовність до чутливого сприйняття тих радикальних змін, які поки що відбуваються майже непомітно, але карколомно змінять ринки вже в найближчі роки.

Чи помічали ви, що більшість описів технічних характеристик машин фокусуються на прискоренні, але не на гальмуванні? Концентруватися на розгоні цікавіше, ніж на уповільненні.

А як би змінився ваш менеджмент чи маркетинг, якби ви знали, що прийшов час натиснути на гальма, і досить різко? Уповільнюватися і розганятися – це ж зовсім різні речі, чи не так?

Прогноз: до 2012 року у США жодні видатні газети не виходитиме друком. Тобто, ви маєте приблизно два з половиною роки до того моменту, коли газетна галузь або почне поширювати новини, і, відповідно, рекламу, у зовсім новий спосіб, або припинить своє існування. Чи цей тренд вже змінює спосіб вашої роботи, якщо ви в газетному бізнесі?

MUST READ:  Сталий маркетинг - модна тема чи інший підхід до ведення бізнесу?

Ідея: газетна галузь дійсно перебуває у скрутному становищі, але новини як такі далеко не відійдуть. Вони просто перестануть залежати від паперових носіїв. Ті, хто зараз борються за збереження паперових версій інформаційних видань, ставлять неправильні питання і приречені на невдачу.

Прогноз: до 2011 року 90% ваших продажів буде результатом поширення інформації про вас соціальними засобами («з вуст у вуста») або ж просування у цифрових медіа. Ви вже змінюєте характер своєї роботи, щоб бути до цього готовими?

Прогноз: зусилля, потрібні для того, щоб передати якесь завдання у аутсорсинг, будуть постійно зменшуватися аж до того рівня, коли передавати майже всі завдання зовнішнім працівникам стане легше і дешевше, ніж використовувати внутрішні таланти. Що ви зробите сьогодні, щоб забезпечити власне процвітання, коли ця тенденція остаточно закріпиться?

Питання: чому тоді медіа-спеціалісти не поспішають на навчання у галузі цифрових медіа? Як на мене, коли хтось дізнається, що старий світ підходить до свого кінця, то мусить поспішати туди, де можна засвоїти інструменти володіння новим.

MUST READ:  Hunter Hastings о новых маркетинговых стандартах

Просто стрімко гнати, намагаючись максимально ефективно робити свою стару справу, а потім несподівано врізатися в гору – це пасує Віллі Койоту, але не людям.