Фобії підприємців-початківців

Фобії підприємців-початківцівКожен підприємець, який розпочинає свій власний бізнес-шлях і озброюється лише ідеєю для майбутньої справи, природно відчуває певну тривогу або навіть страх перед незвіданим, з яким йому вже скоро доведеться зіткнутися. Портал VLASBIZ.net пропонує розібратися, чи насправді так боязко починати свою справу, і аналізує основні страхи, з якими стикаються підприємці-початківці.

Читати далі →

Покоління Z здійснить революцію в освіті

Покоління Z здійснить революцію в освіті Покоління бейбі-бумерів змінило політику, покоління X здійснило революцію в сім’ї, покоління Y змінює сучасне робоче оточення, а покоління Z (тобто люди, народжені в період з 1995-го по 2010 роки) змінять підходи до освіти, переконана Пенелопа Транк (Penelope Trunk), експерт з питань кар’єри та автор однойменного блога. На Менеджмент@БЛОЗі ми вже розміщували деякі з її статей: “Як представники покоління Y змінюють робоче середовище” та “Як утримати молодого співробітника“.

Читати далі →

Темний бік власного бізнесу

Темний бік власного бізнесу Ідея щодо створення власного бізнесу сьогодні не спадає на думку хіба що лінивому. Так вже склалося, що бути підприємцем у наш час – модно. Втім, Корбет Бар (Corbett Barr), популярний блогер та засновник компанії Insanely Useful Media, розповідає про зворотний бік підприємництва.

Читати далі →

Новорічні обіцянки та «менталітет жертви»

Новорічні обіцянки та менталітет жертви Напередодні Нового Року багато людей складають плани на наступний рік: як покращити своє життя, як досягнути успіху, як створити власну компанію чи вивести вже наявний бізнес на новий рівень?.. На жаль, кожного року 98% цих планів так і залишаються тільки планами.

Читати далі →

Очевидний, простий та можливий

Очевидний, простий та можливий “Один із найбільш складних етапів розробки продукту та продуктового інтерфейсу – це момент пошуку балансу між тим, що в продукті повинно бути очевидним (obvious), що – простим (easy), а що – можливим (possible)”, – стверджує Джейсон Фрід (Jason Fried), дописувач блога Signal vs Noise.

Читати далі →

Сім ознак видатного бізнесу

7 ознак видатного бізнесу Який бізнес можна назвати видатним? Безперечно – це той бізнес, який “чіпляє” людей і змушує говорити про себе (в хорошому сенсі, звісно). Енді Хенсельман (Andy Hanselman), спеціаліст з конкурентоспроможності бізнесів, розповідає про 7 ознак видатного бізнесу на сторінках видання Management Issues.

Читати далі →

Ефективність великих змін

Ефективність великих змінУ більшості випадків, коли ми йдемо на якісь зміни, нам рекомендують робити це поступово. Як кажуть, перед тим, як почати ходити, спочатку вчаться повзати, а перед тим, як бігти, треба трохи пройтися. Дійсно, досить розумний підхід; але стосовно до людських відносин такий підхід може бути не найкращим.

Читати далі →

Вчимося мислити креативно

Вчимося мислити креативно “Я завжди прагнув займатися чимось креативним, що відрізняло б мене від тисяч інших людей”, – стверджує Тоні Шварц (Tony Schwartz), президент The Energy Project та автор книги “Будьте найкращими у всьому” (Be Excellent at Anything). – “Але при цьому я завжди був впевнений, що креативність певним магічним чином “закодована” в людському генотипі. Тому ще у віці 8 років я почав практикуватися в мистецтвах, щоб перевірити, чи перепала мені хоча б частинка омріяної креативності”.

Читати далі →

Що ніколи не можна казати вашому клієнтові

Що ніколи не можна казати вашому клієнтовіВідносини з клієнтами можна вибудовувати роками, але зруйнувати їх можна буквально за секунди. Інколи помилки бувають настільки очевидними, що, коли клієнт вже втрачений, ми просто у розпачі розводимо руками. Джеф Хеден (Jeff Haden), бізнес-експерт та автор 4-х бізнес-книг, вирішив нагадати кілька слів і висловів, які здаються нам звичайними, але клієнти просто жахаються, коли чують їх.

Читати далі →