Історії успіху: Людина-візник

Історії успіху:  Людина-візникЧас від часу на сайті CNNMoney.com з’являються своєрідні історії успіху, в яких розповідається, яким чином тій чи іншій людині вдалося здійснити свою мрію, створити бізнес, досягнути цілі. Найцікавішим елементом таких історій зазвичай є розповідь про те, яким чином людині вдалося відшукати шлях до успіху, знайти справу свого життя і не втратити можливість. „Я все життя мріяв збудувати для себе справжню карету, але досі так і не зміг цього зробити, оскільки завжди був занадто зайнятий, будуючи карети для своїх клієнтів”, – стверджує герой нашої історії Герб Ендлер (Herb Andler).

Читати далі →

П’ять звичок мільйонера

 П’ять звичок мільйонераВсесвітньовідома аудитова компанія Ernst & Young провела опитування серед молодих лідерів, які взяли участь у конференції International Intern Leadership, і виявила, що 59% з них планують стати мільйонерами. Більше того – 5% молодих людей переконані, що досягнуть позначки у мільйон доларів ще до того, як їм виповниться 30 років, пише Барбара Рейнхолд (Barbara Reinhold) на сайті Comcast.net. Питання лише в тому, яким чином вони зуміють здобути цей статок…

Читати далі →

Якби Google контролював ваше життя…

Якби Google контролював ваше життя...Google контролює вашу пошту, ваші відео, ваш календар, ваш пошук. А якби він контролював ваше життя? Корі Доктороу (Cory Doctorow) написав для журналу “Radar” оповідання про те, що трапиться, якщо Google і далі буде проростати в сучасне суспільство, а за рахунок своєї ефективності стане виконувати не тільки “сервісні”, але й державні функції. Історія хоч і фантастична, але дуже актуальна.

Читати далі →

Вік і власний бізнес: коли ж почати?

У якому віці краще починати бізнес?У якому віці краще починати бізнес? У юності чи коли ви станете старше й мудріше? Давайте подумаємо… Фрея Блетсо (Freya Bletsoe), засновниця і директор компанії Homefinder Group Ltd., а також дописувач популярного блогу Small Business Branding, ділиться власною думкою з цього приводу. Переклад замітки було опубліковано у блозі Howtosell.ru.

Читати далі →

10 бізнесів, які пора занести до „Червоної книги”

10 бізнесів, які пора занести до Червоної книгиПодібно до рідкісних видів тварин та рослин нашої планети, існують і бізнеси, які опинилися на межі вимирання. Проте, на відміну від тваринного та рослинного світу, світ бізнесу не завжди потребує збереження. Навіть навпаки, що швидше власники відмовляться від ведення програшної справи – то більше енергії, нервів та коштів збережуть. Інтернет-портал MSNBC наводить список із 10 бізнесів, які опинилися на межі вимирання.

Читати далі →

Найбезглуздіші ідеї приносять найбільші доходи

Найбезглуздіші ідеї приносять найбільші доходиДумаю, що кожному з нас час від часу спадає на думку якась безглузда ідея. І, як правило, ми ставимося до неї з великою долею іронії. У найкращому разі про неї довідаються ваші друзі, у гіршому – такі ідеї просто розчиняються в буденній суєті і, врешті решт, забуваються. Але навіть на найдурніших винаходах можна заробити аж ніяк не дурні мільйони. У якості підтвердження цих слів блог MadConomist.com опублікував список найбільш ідіотських ідей, що приносять їхнім творцям величезні гроші.

Читати далі →

Смерть через PowerPoint і як від неї врятуватися

Смерть через PowerPoint і як від неї врятуватисяУ світі більше 300 мільйонів користувачів програми PowerPoint. Вони проводять майже 30 мільйонів презентацій щодня. Приблизно мільйон презентацій іде прямо зараз. Половина з них – просто нестерпні. БАГАТО людей карають один одного поганими презентаціями. Вони всі МЕРТВІ! Ну, майже.

Читати далі →

У яких випадках краще забути про гордість?

У яких випадках краще забути про гордість?Якими б експертами та професіоналами у сфері клієнтського сервісу ви не були, давайте визнаємо: час від часу кожен може помилитися. Зіткнувшись із подібним випробуванням, ви водночас отримуєте нові можливості. Знехтуйте проблемою – і ви отримаєте натовп незадоволених клієнтів, які розповсюджуватимуть негативні чутки про вашу компанію. Вирішіть її – і ви не лише збережете клієнта, але й здобудете його лояльність, пише CNNMoney.com.

Читати далі →

iPod, iPhone… і що далі?..

iPod, iPhone… і що далі?..Сьогодні мабуть складно відшукати людину, яка б не чула про такі технологічні новинки, як iPod чи iPhone. Проте, компанія Apple схоже вирішила піти навіть далі. І, можливо, в не такому вже й далекому майбутньому на ринку з’явиться ще один продукт із приставкою „і-”– iCar. Принаймні, генеральний директор Apple Стів Джобс вже мав розмову із керівником Volkswagen Мартіном Вінтеркорном (Martin Winterkorn), пише MSNBC.

Читати далі →

Як правильно вибачатися

Як правильно вибачатисяЯк відомо, існує багато способів і фраз для вираження вибачення. У бізнесі ввічливість важлива як ніде. Але чи всі ми знаємо, як не відштовхнути (не образити) клієнта, коли говоримо стандартні, нібито ввічливі, фрази? Професійний блогер Yehuda Berlinger ділиться своїм переліком правильних і неправильних вибачень.

Читати далі →