Три техніки аналізу проблем

Перш ніж вирішити будь-яку проблему, звичайно ж, її потрібно зрозуміти. Як одного разу зауважив Альберт Ейнштейн: «Якби мені відвели годину для порятунку світу, я б витратив 55 хвилин на аналіз проблеми і 5 — на її рішення». Цей підхід здається надто абстрактним, але він дає прекрасні результати…

Читати далі →

Як розвинути у собі стратегічне мислення

Стратегічне мислення — це важливе вміння, без якого не обійтися керівнику компанії. Це здатність системно мислити, знаходити з усіх варіантів розвитку найкращий і втілювати його в життя. Відсутність такого мислення в управлінців призводить до втрачених можливостей, незапланованих витрат, марнування ресурсів та втрати конкурентоспроможності…

Читати далі →

Принципи стратегічного мислення

Стратегічне мислення — це ментальний процес, що застосовується людиною в контексті досягнення успіху в грі, бізнесі або інших починаннях. Результатом цієї діяльності є думки про те, як вести себе сьогодні, щоб отримати щось у майбутньому…

Читати далі →

Метод Фейнмана, або Як швидко освоїти будь-який предмет

“Я не завжди був хорошим учнем. Головним у навчанні я вважав кількість часу, що йому присвячувалося. А потім я знайшов щось таке, що змінило моє життя”, — говорить лауреат Нобелівської премії з фізики Річард Фейнман (Richard Feynman). Він сформулював алгоритм навчання, який допомагає швидше і глибше розібратися в будь-якій темі…

Читати далі →

Притча про «недаремне навчання»

Одний здібний молодий чоловік, який жадав знань і мудрості, вивчав далеко від своєї батьківщини, в Єгипті, фізіогноміку, науку про риси обличчя. Це навчання тривало шість років.

І ось настав день, коли він відмінно склав усі іспити. Радісний і гордий, молодий чоловік верхи на коні повертався на батьківщину. На кожного зустрічного він уже дивився очима людини,котра пізнала мудрість науки, і, щоб розширити і поглибити свої знання, читав вирази їх облич ніби за книгою.

Читати далі →

Значимість навчання на провалах і помилках завищена

Значимість навчання на провалах і помилках завищенаУ світі бізнесу невдачі стали очікуваним обрядом посвяти. Ви весь час чуєте, що дев’ять з десяти бізнесів провалюються. Що шанси вашого бізнесу коливаються від примарних до нульових. Що невдачі загартовують характер. Фактично вам радять: «провалюйтесь якомога раніше, провалюйтесь частіше». Коли в повітрі так багато флюїдів невдачі, ви ризикуєте вдихнути їх. Не робіть цього. Не дайте статистиці себе обдурити, — радять автори книги “Rework: Бізнес без забобонів” Джейсон Фрайд (Jason Fried) і Девід Хайнемайер Хенссон (David Heinemeier Hansson).

Читати далі →

П’ять порад людям, які прагнуть досягнути майстерності безперервного навчання

Поради людям, які прагнуть досягнути майстерності безперервного навчанняКоли ми досягаємо вершини в бізнесі, то не лише насолоджуємося зростанням компанії, але й відчуваємо, як підвищується рівень нашої власної впевненості та мотивації. В такій ситуації можливі два шляхи подальшого перебігу подій: ми можемо задовольнитися досягненим і розпочати заслужений відпочинок на лаврах, або ж навпаки – усвідомити, що успіх – це лише перший крок на шляху до досконалості – і продовжити свій розвиток.

Читати далі →

Іцхак Адізес: Насправді проблем не існує

Іцхак Адізес: Насправді проблем не існуєПропоную вашій увазі уривок з недавнього вступу Іцхака Адізеса (Ichak Adizes), провідного світового спеціаліста в області підвищення ефективності організацій шляхом глибоких змін, автора кількох бізнес-бестселерів. Виступ відбувся в Москві, а говорив він про свою улюблену тему – зміни – як завжди, яскраво, життєво й доступно.

Читати далі →

Повсюдне навчання як нова реальність інтелектуального процесу

Повсюдне навчання як нова реальність інтелектуального процесуНові інструменти мережі зробили за останнє десятиліття якісний стрибок, відомий під назвою Web 2.0. Виникла нова мережева реальність, яка демократично розмила межі між творцем і споживачем інформаційного продукту, надавши нам можливість бути водночас і його споживачем, і спів-створювачем.

Читати далі →