Метод FASTER для вивчення будь-чого

Ваш мозок — це не застаріла технологія. Належна підготовка до навчання — це ваш квиток у світ штучного інтелекту. Джим Квік (Jim Kwik), всесвітньо відомий експерт у царині покращення пам’яті, оптимізації роботи мозку та прискореного навчання, пропонує простий метод, як швидко навчитися будь-чого…

Читати далі →

Що є метафора?

Метафори — це двері. Це чудові об’єднавчі двері, що відкривають величезний трансформаційний потенціал. Вони дають нам можливість залишити позаду самообман і перенестися у сфери істинного ландшафту розуму — туди, куди ми, можливо, часто самі не наважуємося зробити крок…

Читати далі →

Чому одні групи варті більшого за суму своїх частин, а інші — меншого?

Кілька років тому дизайнер і комп’ютерний інженер Пітер Скіллман, щоб це з’ясувати, улаштував змагання. За кілька місяців він зібрав групи по чотири людини у Стенфорді, Каліфорнійському університеті, Токійському та ще кількох навчальних закладах. Кожній Пітер запропонував звести максимально високу споруду…

Читати далі →

Принцип Пештіго

Чи знаєте ви, якою була найбільш руйнівна пожежа в американській історії?

Якщо ви назвете Велику чиказьку пожежу, яка почалася 8 серпня 1871 року, ви помилитеся. Поки горів цей вогонь, ще страшніша пожежа вирувала за 250 миль на північ, навколо Пештіго…

Читати далі →

Як будують фальшивий інформаційний світ

Людство отримало до рук безліч генераторів інформації, і сьогодні інформації більше, аніж можливостей її засвоєння. Це дає змогу добре ховати голку в копиці сіна — масу фейків і дезінформації, які, до речі, навіть любить масова свідомість, оскільки поширюються вони швидше, ніж звичайна інформація…

Читати далі →

Принцип «гарячої плити» в менеджменті

Принцип «гарячої плити» — це загальноприйнята концепція менеджменту, яка була запропонована соціальним психологом Дугласом Мюрреєм Макгрегором на початку 1960-х років. МакГрегор був досить впливовою особистістю в світі менеджменту. Його книга «Людська сторона підприємства» 1960 року дуже суттєво вплинула на освітні стандарти в галузі…

Читати далі →

Три техніки аналізу проблем

Перш ніж вирішити будь-яку проблему, звичайно ж, її потрібно зрозуміти. Як одного разу зауважив Альберт Ейнштейн: «Якби мені відвели годину для порятунку світу, я б витратив 55 хвилин на аналіз проблеми і 5 — на її рішення». Цей підхід здається надто абстрактним, але він дає прекрасні результати…

Читати далі →

Метод Фейнмана, або Як швидко освоїти будь-який предмет

“Я не завжди був хорошим учнем. Головним у навчанні я вважав кількість часу, що йому присвячувалося. А потім я знайшов щось таке, що змінило моє життя”, — говорить лауреат Нобелівської премії з фізики Річард Фейнман (Richard Feynman). Він сформулював алгоритм навчання, який допомагає швидше і глибше розібратися в будь-якій темі…

Читати далі →