Метод Фейнмана, або Як швидко освоїти будь-який предмет

“Я не завжди був хорошим учнем. Головним у навчанні я вважав кількість часу, що йому присвячувалося. А потім я знайшов щось таке, що змінило моє життя”, — говорить лауреат Нобелівської премії з фізики Річард Фейнман (Richard Feynman). Він сформулював алгоритм навчання, який допомагає швидше і глибше розібратися в будь-якій темі…

Читати далі →

Притча про «недаремне навчання»

Одний здібний молодий чоловік, який жадав знань і мудрості, вивчав далеко від своєї батьківщини, в Єгипті, фізіогноміку, науку про риси обличчя. Це навчання тривало шість років.

І ось настав день, коли він відмінно склав усі іспити. Радісний і гордий, молодий чоловік верхи на коні повертався на батьківщину. На кожного зустрічного він уже дивився очима людини,котра пізнала мудрість науки, і, щоб розширити і поглибити свої знання, читав вирази їх облич ніби за книгою.

Читати далі →

Значимість навчання на провалах і помилках завищена

Значимість навчання на провалах і помилках завищенаУ світі бізнесу невдачі стали очікуваним обрядом посвяти. Ви весь час чуєте, що дев’ять з десяти бізнесів провалюються. Що шанси вашого бізнесу коливаються від примарних до нульових. Що невдачі загартовують характер. Фактично вам радять: «провалюйтесь якомога раніше, провалюйтесь частіше». Коли в повітрі так багато флюїдів невдачі, ви ризикуєте вдихнути їх. Не робіть цього. Не дайте статистиці себе обдурити, — радять автори книги “Rework: Бізнес без забобонів” Джейсон Фрайд (Jason Fried) і Девід Хайнемайер Хенссон (David Heinemeier Hansson).

Читати далі →

П’ять порад людям, які прагнуть досягнути майстерності безперервного навчання

Поради людям, які прагнуть досягнути майстерності безперервного навчанняКоли ми досягаємо вершини в бізнесі, то не лише насолоджуємося зростанням компанії, але й відчуваємо, як підвищується рівень нашої власної впевненості та мотивації. В такій ситуації можливі два шляхи подальшого перебігу подій: ми можемо задовольнитися досягненим і розпочати заслужений відпочинок на лаврах, або ж навпаки – усвідомити, що успіх – це лише перший крок на шляху до досконалості – і продовжити свій розвиток.

Читати далі →

Іцхак Адізес: Насправді проблем не існує

Іцхак Адізес: Насправді проблем не існуєПропоную вашій увазі уривок з недавнього вступу Іцхака Адізеса (Ichak Adizes), провідного світового спеціаліста в області підвищення ефективності організацій шляхом глибоких змін, автора кількох бізнес-бестселерів. Виступ відбувся в Москві, а говорив він про свою улюблену тему – зміни – як завжди, яскраво, життєво й доступно.

Читати далі →

Повсюдне навчання як нова реальність інтелектуального процесу

Повсюдне навчання як нова реальність інтелектуального процесуНові інструменти мережі зробили за останнє десятиліття якісний стрибок, відомий під назвою Web 2.0. Виникла нова мережева реальність, яка демократично розмила межі між творцем і споживачем інформаційного продукту, надавши нам можливість бути водночас і його споживачем, і спів-створювачем.

Читати далі →

МВА потрібні тим, кому вони… не потрібні

МВА потрібні тим, кому вони... не потрібніЧас від часу виникають конструктивні дискусії з приводу того, чому можна і чому не можна навчити менеджера, чи варто йти навчатися на програми МВА, які взагалі навчальні дисципліни є найефективнішими для розвитку управлінця.

Читати далі →

Чому відсутність помилок – фатальне явище для вашої компанії

відсутність помилок Більшість людей стереотипно вважають, що відсутність помилок в роботі – виключно позитивна річ для компанії. Лоуренс Прусак (Laurence Prusak), один із дописувачів журналу ASK Magazine, переконаний, що це зовсім не так. Навпаки – якщо люди у компанії не роблять помилок, швидш за все це означає, що компанія переживає свій занепад і можливо перестане існувати найближчим часом.

Читати далі →

З чого починати МВА

З чого починати МВАВсоте говорити про МВА – вже як поганий тон. Однак чим більше я подорожую Україною, тим більше переконуюсь – тема бізнес-освіти в нашій країні лише набирає обертів, лави МВА-студентів будуть поповнюватися чимраз більше і для бізнес-шкіл як українських, так і зарубіжних; жнива ще навіть не почалися. Більше того, попит, що зараз формуєься, з моєї точки зору, настільки великий, що в диспозиціях провідних гравців можливі доволі різкі та несподівані зміни.

Читати далі →

Як навчається молоде покоління

Як навчається молоде покоління Постійний розвиток технологій змінив стиль та підхід до навчання всіх поколінь. Втім, не дивно, що найбільший вплив він мав на наймолодше покоління, яке називають поколінням “Y”. Адже саме ці 15-25-літні підлітки виявляються найбільш “просунутими” в питаннях технологій та найприродніше вписуються у сучасне технологізоване середовище, пишуть автори блога Chief Learning Officer.

Читати далі →