«Just Do It»: як продаж емоцій торжествує над продажем товарів

Слоган «Just Do It» став одним із найвідоміших. Але він є не просто фразою, що запам’ятовується; це несподіваний і парадоксальний підхід до створення бренду. Саме такі осяяння і створюють згодом великі бренди…

Читати далі →

У пошуках правильної качки

Чи знайомі ви з грою «Качки у ставку»? Її можна побачити на різноманітних ярмарках у США. Суть її в тому, що кілька пластикових качок пускають плисти широкою трубою. Ви платите за квиток і можете вибрати качку. На черевці кожної з них написаний номер: він відповідає призу, який ви можете виграти…

Читати далі →

Історія перетворює шум на музику

Живучи в Нешвіллі, я добре зрозумів, чим відрізняється музика від шуму. Майже половина моїх тутешніх друзів — музиканти. Мене захоплює їхній талант. Коли ми збираємося разом повечеряти, хто-небудь неодмінно тягнеться за гітарою…

Читати далі →

Шопінг проти стресу

Коли ми ходимо по магазинах, а не просто робимо покупки, ми купуємо більше ніж продукти. Ми купуємо владу і контроль. Прийшовши в магазин із готівкою або кредитними картками в кишені, ми відчуваємо, можливо, вперше за весь день або тиждень, що стали господарями свого життя. Ми віримо, хоча часто це відчуття є хибним, що, обираючи покупку, ми проявляємо свободу волі…

Читати далі →

Психологічні тригери маркетологів

Всі люди однакові в тому, що мають однакові ментальні тригери, які призводять до дій. Це закладено біологічно і виховано цивілізаційно, тому боротися з ними вкрай важко. Найчастіше такі психологічні тригери використовують маркетологи. Вашій увазі пропонуються 8 таких тригерів…

Читати далі →

15 дивовижних фактів про IKEA

Коли запитують, із чим у першу чергу асоціюється Швеція, практично кожен другий напевно згадає IKEA. І це не дивно. Цього шведського монстра знають і люблять практично в кожному куточку світу. Однак мало хто знає, що у компанії є свої особливі способи маніпуляції, які забезпечили їм звання геніїв маркетингу на всі часи…

Читати далі →

9 брендів, які ви навряд чи впізнаєте за кордоном

Великі компанії часто дають інші назви одним і тим же продуктам у різних країнах. Якщо ви опинилися в іншій країні і не можете годинами знайти дуже відомий вам продукт, можливо, він просто поставляється «під псевдонімом». Видання Bright Side представило короткий огляд відомих брендів, які змінюють назви продуктів у різних країнах, і причини, за якими вони це роблять…

Читати далі →

Сет Годін: Блокування реклами, або Коли прокинуться рекламодавці

Один із найпопулярніших у світі маркетологів, автор кількох бізнес-бестселерів Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі пояснює, що таке справжній маркетинг і чому блокування реклами – це природна реакція втомленого споживача…

Читати далі →

Нейрологика покупательских решений

Задача маркетологов — воздействовать на краткосрочные и долгосрочные решения покупателей, склоняя их в пользу покупки определенных брендов. Необходимо удерживать существующих клиентов и вербовать новых, повышать частоту покупок. Следовательно, в центре маркетинговых мер лежит вопрос о том, почему люди покупают то, а не другое, и что определяет их выбор…

Читати далі →