Це магічне слово «безкоштовно»

Це магічне слово «безкоштовно»Щоб привернути увагу покупця, частіше використовуйте слово «безкоштовно», – закликає консультант і бізнес-тренер Денис Каплунов, і ваша щедрість окупиться сторицею. У своїй новій книзі «Ефективна комерційна пропозиція» він пропонує 10 способів, як це можна зробити.

Читати далі →

Ефект «марної ціни»

Ефект «марної ціни»Ден Аріелі (Dan Ariely), професор психології і поведінкової економіки, автор бестселера “Поведінкова економіка” (Predictably Irrational, Revised and Expanded Edition: The Hidden Forces That Shape Our Decisions), розглядає цікавий приклад із цінами підписки на журнал The Economist, що ілюструє так званий ефект «марної ціни». З його допомогою ви можете істотно вплинути на сприйняття клієнтом цінності пропонованого вами продукту.

Читати далі →

Маркетингові хитрощі відомих брендів

Маркетингові хитрощі відомих брендівВідомі нині бренди не завжди були дуже популярними та впізнаваними. Їх успіх часто був обумовлений простим відходом від стереотипів, якими керувалися конкуренти. Портал Adme.ru пропонує вашій увазі кілька яскравих прикладів того, як маленька маркетингова хитрість призводила до різкого стрибка продажів.

Читати далі →

99% тих, хто думають, що розуміють маркетинг, помиляються

99% тих, хто думають, що розуміють маркетинг, помиляютьсяНа думку Бернда Харцога (Bernd Harzog), CEO і засновника компанії APMExperts, 99% людей, які вважають, що розбираються в маркетингу, помиляються. Поряд із розумінням того, що завдання маркетингу полягає у приведенні до єдиного знаменника вигоди, що дає продукт або послуга компанії, і передбачуваних потреб покупців, маркетологи часто не беруть до уваги кілька важливих речей.

Читати далі →

Яким має бути хороше позиціонування

Яким має бути хороше позиціонуванняХороше позиціонування покликане надихати і спонукати до дії (якщо ви, звичайно, не кролик, якого має намір зжерти койот). Не можна, щоб воно крутилося навколо грошей, частки на ринку і вашого управлінського его, – пише Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) у своєму бізнес-бестселері “Стартап. 11 майстер-класів від екс-євангеліста Apple і найзухвалішого венчурного капіталіста Кремнієвої долини” (The Art of the Start: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything).

Читати далі →

Як створити галас в стилі iPhone для свого бренду

Як створити галас в стилі iPhone для свого брендуЯкби iPhone можна було заряджати від масового ажіотажу, він ніколи б не розрядився. Але що такого є в iPhone, чого немає в інших телефонів? Відповідь: галас. Як отримати подібний галас для свого бренду? Це не так вже і складно, як здається, стверджує Пітер Шенкман (Peter Shankman), засновник PR-компанії HARO.

Читати далі →

4 основні причини, чому у вас не купують

4 основні причини, чому у вас не купують“Чому в нас не купують?” Це питання, напевно, є одним із найпоширеніших у бізнесі. При цьому мова йде саме про потенційних клієнтів вашої продукції або послуги, які ідеально підходять для того, щоб стати вашими реальними клієнтами. Насправді існує не менше 4-х причин, які приводять до такого результату.

Читати далі →

16 секретів партизанського маркетингу

16 секретів партизанського маркетингуЦі скарби маркетингової мудрості, що викладені нижче, якимось чином примудрилися не потрапити в коло знань багатьох маркетологів різних рівнів. Джей Конрад Левінсон (Jay Conrad Levinson), автор бізнес-бестселера “Партизанський маркетинг”, запевняє, що якщо ви будете їх дотримуватися та доможетеся того, щоб ці правила стали частиною вашої маркетингової системи, то у вас з’явиться гігантська перевага перед тими, хто ними не користується.

Читати далі →

Чого насправді хочуть клієнти?

Чого насправді хочуть клієнти?Більшість маркетологів уважають, що найкращий спосіб утримати клієнтів через «залучення» – якнайбільше взаємодіяти з ними й вибудовувати відносини. Але виявилося, що цей спосіб працює доволі рідко. У дослідженні за участю більш ніж 7000 споживачів Harvard Business Review виявив, що компанії часто мають зовсім неправильне уявлення про те, як краще взаємодіяти з клієнтами. HBR розглядає три розповсюджених міфи.

Читати далі →

10 найвідоміших слоганів світових брендів

10 найвідоміших слоганів світових брендів Слогани провідних світових брендів як правило мають за собою справжню історію і здатні багато розповісти як про компанію, її місію та продукт. Вашій увазі пропонується перелік із десяти найвідоміших слоганів улюблених компаній.

Читати далі →