9 основних способів навіювання почуття необхідності змін

9 основних способів навіювання почуття необхідності змінПрофесор Гарвардської школи бізнесу, фахівець з лідерства Джон Коттер (John Kotter) у своїй книзі “Попереду змін” (Leading Change) пропонує практичні рекомендації всім, хто розробляє і впроваджує проекти зміни у своїх організаціях. Серед них – способи навіювання почуття необхідності змін, які мають взяти на озброєння справжні лідери своїх компаній.

Читати далі →

Чому так важливо знати «суперсилу» своїх підлеглих

Чому так важливо знати суперсилу своїх підлеглих Чому хороший співробітник може повністю проявитися в одній компанії, але виявляється абсолютно неефективним в іншій? Відповідь на це запитання спробував відшукати Макс Бурцев, власник і креативний директор рекламної агенції Arriba, на сторінках свого блога. Він приходить до висновку, що вся справа у неправильному управлінні навичками підлеглого з боку керівництва.

Читати далі →

Чи завжди потрібно наймати підприємців?

Чи завжди потрібно наймати підприємців?Більшість засновників компаній, по мірі зростання бізнесу, починають перейматися, що їх дітище потроху втрачає свій «підприємницький дух». Що більше з’являється нових співробітників, то менше, як їм здається, вони «розуміють» культуру і деталі, які відрізняють їх від конкурентів.

Читати далі →

Невдалий експеримент із системою самокерованих команд

Невдалий експеримент із системою самокерованих командНа початку 1990-х років одна із провідних готельних компаній поставила експеримент, замінивши традиційну функцію менеджменту на систему самокерованих команд. Ця думка належала члену вищого керівництва, чиї нескінченні ідеї приймалися лише тому, що він умів їх правильно презентувати. Маркус Бакінгем (Marcus Buckingham) і Курт Коффман (Curt Coffman) на сторінках книги “Спочатку поруште всі правила!” (First, Break All the Rules) діляться важкими результатами такого експерименту.

Читати далі →

П’ять рівнянь фокусування

П'ять рівнянь фокусуванняМайк Міхаловіц (Mike Michalowicz), автор книги “Стартап без бюджету”, розробив стратегію під назвою “П’ять рівнянь фокусування”. Ця стратегія дозволяє вам фокусуватися досить вузько, щоб домінувати в певній ніші, але при цьому досить широко, щоб забезпечувати великий виторг.

Читати далі →

Керівники 5-го рівня. Хто це?

Керівники 5-го рівня. Хто це?На чолі всіх компаній, що досягли видатних результатів, під час здійснення перетворень стояли, як стверджує Джим Коллінз (Jim Collins) у своїй книзі «Від хорошого до великого» (Good to Great), «керівники 5-го рівня». Хто це і якими, власне, якостями потрібно володіти, щоб досягти цього рівня?

Читати далі →

Чотири основні ролі хорошого менеджера

Розділивши слона навпіл, не одержиш двох слоненятВибрати людину, сформулювати свої очікування від його роботи, стимулювати його й сприяти його росту – це чотири основні складові ролі менеджера як “каталізатора”. Якщо менеджери не справляються із цією роллю, то незалежно від технологій і здатності лідерів надихати компанія поступово розвалиться, – стверджують автори книги “Спочатку поруште всі правила!” (First, Break All the Rules) Маркус Бакінгем (Marcus Buckingham) і Курт Коффман (Curt Coffman).

Читати далі →

Роль консультанта з управління і… психотерапія

Роль консультанта з управління і... психотерапіяОрганізації, у яких назріли глибокі внутрішні протиріччя, зазвичай не шукають сторонньої допомоги. А якщо вони і йдуть на це, то таке втручання приносить їм мало користі. Річард Фарсон (Richard Farson), автор книги “Менеджмент абсурду”, на доказ цих слів наводить певні паралелі з… психотерапією.

Читати далі →

Експеримент із лінією і кругом, або Коли спілкування стає надмірним

Експеримент із лінією і кругом, або Коли спілкування стає надмірнимТвердження про те, що люди повинні спілкуватися якнайбільше, є однією з аксіом у менеджменті. Ідея завжди однакова: якщо ми обговоримо проблему, то вона наблизиться до вирішення. Але спілкування, як й інші сторони людських стосунків, рідко розвивається відповідно до окресленого нами сценарію, пише Річард Фарсон (Richard Farson) у своїй книзі “Менеджмент абсурду”.

Читати далі →