Чотири основні ролі хорошого менеджера

Розділивши слона навпіл, не одержиш двох слоненятВибрати людину, сформулювати свої очікування від його роботи, стимулювати його й сприяти його росту – це чотири основні складові ролі менеджера як “каталізатора”. Якщо менеджери не справляються із цією роллю, то незалежно від технологій і здатності лідерів надихати компанія поступово розвалиться, – стверджують автори книги “Спочатку поруште всі правила!” (First, Break All the Rules) Маркус Бакінгем (Marcus Buckingham) і Курт Коффман (Curt Coffman).

Читати далі →

Роль консультанта з управління і… психотерапія

Роль консультанта з управління і... психотерапіяОрганізації, у яких назріли глибокі внутрішні протиріччя, зазвичай не шукають сторонньої допомоги. А якщо вони і йдуть на це, то таке втручання приносить їм мало користі. Річард Фарсон (Richard Farson), автор книги “Менеджмент абсурду”, на доказ цих слів наводить певні паралелі з… психотерапією.

Читати далі →

Експеримент із лінією і кругом, або Коли спілкування стає надмірним

Експеримент із лінією і кругом, або Коли спілкування стає надмірнимТвердження про те, що люди повинні спілкуватися якнайбільше, є однією з аксіом у менеджменті. Ідея завжди однакова: якщо ми обговоримо проблему, то вона наблизиться до вирішення. Але спілкування, як й інші сторони людських стосунків, рідко розвивається відповідно до окресленого нами сценарію, пише Річард Фарсон (Richard Farson) у своїй книзі “Менеджмент абсурду”.

Читати далі →

Які бувають організаційні структури

Які бувають організаційні структури Організаційні структури бувають різними. Але зазвичай існує конкретна причина, чому організаційна структура вашої компанії розвинулася саме в такому, а не в іншому напрямку. Це можуть бути географічні аспекти, питання культури чи технологій. Головне, щоб організаційна структура вашої компанії допомагала, а не заважала їй досягати поставлених цілей.

Читати далі →

Головні уроки життя Стіва Джобса

Головні уроки життя Стіва ДжобсаВи вже зрозуміли, що ми живемо в епоху Стіва Джобса? Не дивлячись на пафос і деякий сарказм у цьому запитанні, неможливо не визнати, що засновник Apple є людиною, яка вже залишила величезний відбиток на мапі світової комп’ютерної індустрії. Це людина-легенда, людина-творець, яку заслужено визнали найкращим управлінцем світу. Звичайно ж, всі ми не вічні, і видання Forbes вже зараз пропонує нам замислитися про головні уроки життя Стіва Джобса.

Читати далі →

Годі розмовляти… Час починати процес трансформації!

Час починати процес трансформації “Коли мене запитують, що потрібно зробити в першу чергу під час процесу трансформації, я відповідаю: просто почніть, – говорить Девід Венс (David Vance), колишній президент Caterpillar University. – Мабуть, це найкраща порада, яку я можу дати”.

Читати далі →

Управлінські секрети від ФК «Барселона»

Вдалі управлінські рішення від ФК «Барселона»Експерти Harvard Business School попереджають, що компанії надто вже захопилися придбанням зоряних співробітників. А для того, щоб попередження не було голослівним, вони проаналізували роботу успішних аналітиків з Уолл-стріт, які переходили з однієї компанії в іншу. Виявилося, що при переході в нову компанію продуктивність зірок різко знижується. Один із висновків спостереження такий: успіх залежить не лише від їхніх талантів, але ще й від взаємодії з колегами, іншими словами – роботи всієї команди.

Читати далі →

Ключові аспекти управління репутацією в онлайні

Ключові аспекти управління репутацією в онлайні Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling), засновник та генеральний директор компанії Startup Professionals, Inc., а також автор блога Startup Professionals Musings, розповідає про важливість відстеження та управління своєю репутацією в Інтернеті. Він щиро дивується, що більшість сучасних підприємців навіть не здогадуються, як відстежувати те, що говорять про їхні компанії користувачі всесвітньої мережі.

Читати далі →