5 критичних помилок у бізнесі

5 критичних помилок в бізнесіЧому деякі компанії досягають довгострокового успіху, тоді як інші переживають крах і гинуть? Навіть ті організації, яким вдається створити якісний продукт чи сервіс, часто не можуть вийти за рамки “режиму виживання”. Грег Руворс (Greg Roworth), засновник та генеральний директор компанії Business Flightpath International Consultants, на сторінках журналу Australian Anthill розповідає про п’ять критичних помилок, які можуть зруйнувати останні шанси на успішність вашого бінесу.

1. Орієнтація на короткострокові цілі. Більшість власників малого бізнесу орієнтуються на виживання, а не на довгостроковий успіху. Потреба постійного потоку готівки стає ціллю номер один, а гасіння пожеж – заняттям номер один. Вихід із цієї ситуації передбачає готовність діяти проактивно, а не реактивно реагувати на зміну ситуації.

2. Реклама без жодного планування та порядку. Рекламні рішення у малому і середньому бізнесі часто приймаються у залежності від того, наскільки зайнятими є всі в цьому бізнесі. Не існує жодного визначеного маркетингового плану. Реклама ініціюється тоді, коли продажі сповільнюються і зупиняється, коли продажі йдуть вгору. Не важко здогадатися, що цей безкінечний цикл здатен лише підтримувати операційну діяльність бізнесу на найнижчому рівні – рівні виживання.

3. Неефективне делегування. Неможливо розвинути бізнес без делегування роботи. Проте більшість власників віддають перевагу виконанню роботи самостійно, замість того, щоб навчитися ефективно підбирати людей, які могли б найкраще справитися з нею; мотивувати та розвивати їх.

4. Неефективний контроль. Більшість власників бізнесу так зациклені на виконанні тієї чи іншої роботи, що не можуть перестати постійно контролювати, наскільки ефективно вона виконується. Втім, управління бізнесом без чітких показників результативності схоже на керування літаком всліпу. Це однаково, що намагатися здогадатися, скільки пального залишилося, а потім із подивом виявити, що на посадку вам уже не вистачає. Багато бізнесів так і залишаються на стадії, коли максимум, що може контролювати власник – це те, наскільки інтенсивно працюють співробітники. Втім, він не знає, чи приносить ця “інтенсивність” хоча б якусь користь компанії.

5. Намагання зробити все самостійно без будь-чиєї допомоги. Значні досягнення завжди передбачають допомогу від інших. І в готовності прийняти таку допомогу немає абсолютно нічого принизливого. Навпаки – лише найгірші власники та управлінці намагаються зробити все власними силами, не приймаючи жодної допомоги.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Паша Миронюк

    Ребят, я счастлив, что нашел ваш блог. спасибо. буду постоянным читателем 😉
    Я бы сюда еще добавил – отсутствие саморазвития руководителя. Мир развивается и необходимо идти в ногу с ним.