Народження імені: Nestlé

Народження імені: NestléАнрі Нестле (1814-1890) відомий як винахідник дитячої молочної суміші для вигодовування. Заздрісники стверджували, начебто цей винахід він зробив не із щирого бажання допомогти родинам, які мають малят, а для того, щоб припинити відсутність на робочому місці жінок – працівниць його компанії, які мають грудних дітей.

Уже на перших коробках цього дитячого харчування, випущеного в продаж у 1865-му році, було зображене гніздо – графічний переклад прізвища його винахідника (Nestlé у перекладі зі швейцарсько-німецького наріччя означає «маленьке гніздо»). В 1875-му році Анрі Нестле став замислюватися про вихід на пенсію й про продаж своєї компанії. Зрештою він віддав перевагу одному акціонерному товариству, що запропонувало мсьє й мадам Нестле найвищу ціну й на додачу прекрасний екіпаж і двох коней.

Під назвою Farine Lactée Henri Nestlé («Дитяче харчування Анрі Нестле») послідовники продовжують розвивати справу, почату Анрі Нестле. У першу чергу це виробництво дитячого харчування Nestlé на основі сухого молока. В 1905-му році ця галузь компанії об’єдналася з англо-швейцарською фірмою Condensed Milk Co (компанія «Сухе молоко»), керованою американцями братами Пейдж.

Наступний напрямок – це виробництво шоколаду, почате в 1904-му році, яке досягнуло піку інтенсивності в 1929-му році, після приходу в компанію Петера-Кайє Кохлера. Потім іде виробництво розчинної кави Nescafé, після її винаходу в 1938-му році. Після злиття з компанією Maggi в 1947-му році до існуючих напрямків додалося виготовлення супових концентратів. З 1961-го року почалося виробництво какао Nesquick. І, нарешті, після придбання компаній Vittel (1969 рік) і Perrier (1992 рік) почався продаж мінеральної води марки Nestlé.

Із книги Бернара Галі “BRAND: Народження імені”

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Lily

    Анрі подарував корпорації своє ім’я, можна сказати, за дарма.