Як правильно робити бізнес в Інтернеті

Як правильно робити бізнес в Інтернеті Хоча більшість жахливих пророцтв минулого так і не здійснилися (згадайте, хоч би той же 1984-ий та Джорджа Оруела), параноя продовжує лякати людей. “Вочевидь, я єдиний, хто вірить, що все в реальному світі та Інтернеті створене бізнесом та підприємцями для того, щоб я знайшов необхідні речі, щоб захистити мене, покращити якість мого життя, а не навпаки – для вторгнення у моє приватне життя”, – пише Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling), генеральний директор та засновник Startup Professionals на сторінках блога Startup Professionals Musings.

Звісно, як і в реальному житті, в мережі користувачам потрібно розуміти можливість зустрічі з “поганими сусідами” і навчитися думати головою. Слід стежити за собою, спостерігати за обстановкою так само, як ми дивимося ліворуч і праворуч, коли переходимо дорогу.

Окрім того, Інтернет відкриває перед стартаперами реальну перевагу – вони можуть збирати приватну інформацію про користувачів кожного дня, при цьому зберігаючи своє обличчя (Amazon.com, eBay).

Ось кілька порад, які допоможуть вам уникнути проблем, а водночас – досягнути успіху:

– розмістіть своє фото і контакти на сайті, не ховайте мейл під лінком “Інформація”;

– ваш проект повинно бути легко відшукати в мережі, а сам він повинен бути зручним, доступним та реагувати на дії користувачів чи відвідувачів;

– продавайте продукти чи реальну користь від них, а не таємничі технології, які стоять за ними;

– використовуйте відео- та аудіоматеріали на сайті, але не варто використовувати сленг, аббревіатури та комп’ютерні терміни;

– зробіть просту та логічну навігацію з повноцінною онлайн-підтримкою.

Якщо ваша компанія все робитиме правильно, ви цілком можете стати другим Амазоном. Як бачите, зі сторони споживача є постійний попит на якісне обслуговування.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →