Як бути «ефективним» покидьком

Як бути ефективним покидьком Роберт Саттон (Robert Sutton), автор книги “Жодних покидьків” (The No Asshole Rule) та затятий критик “покидьків” у компаніях, все ж визнає, що іноді подібна поведінка може бути ефективною. Правда із застереженням, що сама по собі вона завжди буде менш ефективною, ніж поведінка “нормальних” керівників та приводитиме до гіршого результату. Про все це він пише у своєму блозі.

Отже, як стати ефективним покидьком?

1. Демонстрація злості та гніву – ефективний спосіб привернути та утримувати увагу підлеглих. Якщо ви сердитесь – це впливатиме на працівників більше, ніж коли ви демонструєте сум чи намагаєтесь взагалі приховати свої емоції.

2. Демонстрація гніву та залякування – ефективний спосіб боротьби із конкурентами. Особливо ефективним може бути в контактних видах спорту, таких, як бокс.

3. Якщо ви часто вдаєтесь до приниження підлеглих, щоб змусити їх виконати ту чи іншу справу, хоча б зрідка змінюйте гнів на милість і хваліть працівників. Стандартний метод “батога” та “пряника” діє краще, ніж батіг сам по собі. І уявіть, наскільки нікчемно почуватиме себе працівник, якщо ви знову почнете його принижувати після того, як похвалили.

4. Знайдіть собі колегу, який буде повною вашою протилежністю. Якщо ви нахабний і самовпевнений самодур, який регулярно принижує підлеглих і знущається над ними – візьміть у команду “хорошого копа” (якого, звісно ж, також контролюватимете саме ви). Люди з радістю слухатимуться його і виконуватимуть його завдання, які здаватимуться винагородою, після ваших криків та знущання.

5. Постійна гра у “покидька” – неефективна. Ефективні покидьки вдаються демонструють свою сутність тільки тоді, коли це максимально вигідно для компанії, а в інший час їх неможливо відрізнити від милих і добрих керівників, які турбуються про добробут своїх підлеглих.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →