Маркетингове повідомлення, додаткова реальність та комунікаційні реалії

Маркетингове повідомлення, додаткова реальність та комунікаційні реалії “Надмір інформації призводить до того, що люди повністю заплутуються. Саме це я вважаю головною причиною міжнародної кризи, з якою всі ми стикаємося сьогодні. Люди повністю дезорієнтовані – це впливає на їх роботу і повсякдення”, – переконаний Васіліс Стаматакіс (Vasilis Stamatakis), визнаний експерт у сфері комунікацій.

Один його товариш живе у сільській місцевості. Його 15-річна дочка, граючи у FarmVille, прокидається вранці, щоб полити свій “сад” у Facebook. Але жодного разу їй навіть на думку не спало потурбуватися про реальні помідори, які вирощує її батько. Вона ніколи навіть не намагалася потрапити на город.

Це типовий приклад, коли дівчинка-тінейджер, яка живе у світі “додаткової реальності”, вирощує електронні рослини, годує електронних тварин вдома, одна. Далеко від реального життя. Життя людей – суцільна невизначеність. Цілі – також невизначені. Практично в кожній великій компанії зі значною кількістю офісних працівників можна бачити співробітників, які проводять свій робочий день у Facebook замість того, щоб зробити щось корисне… І при цьому вони щиро обурюються якщо не дай Боже їм на день або два затримають зарплату.

Перша річ, яку Васіліс пропонує бренду, для якого готує маркетингову кампанію – це внутрішнє оголошення. Особливо тому, що будь-який співробітник можне причинити шкоду бренду. Один із прикладів такої шкоди – бренд “піца Доміно”, який постраждав, коли один зі співробітників забруднював їжу, перш ніж надіслати її клієнтам. Це відео дивилися мільйони разів у YouTube і “Доміно” більше так і не змогла набути колишньої популярності. Бренд був безнадійно зруйнований поступком однієї людини.

Ми рухаємося в тумані, викликаному надлишком інформації, і багатократні знаки навколо показують нам шлях. Безлад очевидний. Спам – навколо нас. У маркетологів практично не залишається варіантів. Їхня робота полягає в тому, щоб доставити повідомлення. А зробити це можна тільки методом посилених комунікацій: роблячи його максимально чітким та зрозумілим. Ізолюючи його від будь-чого менш важливого і зберігаючи його цілісним.

Джерело: BizTimes

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Олександр

    цікаво, що маркетологи самі прикладають максимум зусиль, щоб загнати людей (=працівників компаній) в соц. мережі. А керівники потім мають проблему… Зрештою, бумеранг повертається і до маркетологів.