Чому відсутність помилок – фатальне явище для вашої компанії

відсутність помилок Більшість людей стереотипно вважають, що відсутність помилок в роботі – виключно позитивна річ для компанії. Лоуренс Прусак (Laurence Prusak), один із дописувачів журналу ASK Magazine, переконаний, що це зовсім не так. Навпаки – якщо люди у компанії не роблять помилок, швидш за все це означає, що компанія переживає свій занепад і можливо перестане існувати найближчим часом.

Кілька років тому Лоуренса запитали, який фактор можна вважати визначальним індикатором організації, яка навчається та розвивається. Після тривалих роздумів та досліджень він зміг відповісти на це запитання. Щоб визначити, наскільки відкритою до нових знань є компанія, достатньо запитати у її співробітників: “Наскільки безболісно ви можете зробити помилку в цій компанії?”

Переважна більшість людей у різноманітних організаціях дасть однакову відповідь: “Так, ми можемо зробити помилку. Але нам доведеться “заплатити” за неї”. І це при тому, що деякі з цих компаній публічно називають себе “організаціями, які навчаються”. Вони люблять виставляти це напоказ у щорічних звітах чи під час конференцій. Насправді ж, якщо розібратися, караючи співробітників за їхні помилки, вони по суті знищують можливість навчання.

MUST READ:  Джаз управління інноваціями: 11 принципів

Чому так відбувається?

Відповідь лежить на поверхні. Якщо працівники компанії вимушені “платити” за кожну свою помилку, вони не будуть ризикувати, робити щось нове та несподіване, побоюючись провалу (а значить – розплати).

Отже, співробітники компанії, яка не схвалює помилок, будуть дотримуватися перевіреного та звичного порядку денного. Вони уникатимуть помилок всіма можливими способами. І як наслідок – їхнє навчання зводитиметься до абсолютного мінімуму!

Саме такий підхід виявляється основним у більшості компаній, незалежно від того, як часто і наскільки гучно вони кричать про відкритість до навчання та інновацій!

А як ставляться до помилок у вашій компанії?